|
Hej. står med et problem :P |
Hehe :)
Jeg synes selv jeg genkender din problemstilling en smule.
Jeg blev færdig uddannet indenfor IT December 2006, og har været på markedet som alm. lønmodtager i over 1 år nu :)
Jeg har gjort op med mig selv at jeg ALDRIG tager en uddannelse igen. Ikke fordi den var specielt hård, mere fordi jeg hader at sidde stille på en skolebænk og glo på lærere som dårligt aner hvad de snakker om.
Idag, kan man sagtens klare sig uden at have et bevis som sin "eksistens" , men hvis du har gode referencer med rundt betyder de ofte mere end din karakter på en skolebænk.
Dog har jeg desværre engang imellem den der, fuck man! jeg har sku da aldrig været til handelsskole fest, eller gymnasie for den sags skyld.
( til gengæld så dræner jeg byen for alkohol i weekenden, haha )
Back2topic. For mit vedkommende er jeg nok den person som tager en dag eller et par stykker af gangen og ser hvad der så skal ske af spændende ting.... Men gør det op med dig selv, for så er det nu du skal igang.
Du bor sikkert stadig hjemme, og kan få SU mens du tager udd. self stiger den når du flytter men for satan jeg tror aldrig jeg kunne forestille mig et liv med SU :S jeg har aldrig modtaget SU.
Nu er jeg faktisk ikke lige klar over hvad Civilingeniør har af kompetencer, men hvis du kan bruge det til noget senere i livet er det måske en god ide at starte allerede nu.
For starter du et job nu, med løn på 20k+ så er det svært at hoppe ned på 4500 i SU... Det ville jeg ikke kunne leve med...
Håber du kunne bruge mit input
Bliv gratis medlem