Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart og indregistrering af firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med
1. Kan man godt indregistrere et firma og få CVR-nummer, selvom man først planlægger at firmaet skal opstarte og dermed gå i luften om 6 mdr?
2. Ang. domæne. Jeg har tjekket og domænet er ledigt, men det er en jungle at finde rundt i alle de firmaer som sælger domæner. Er der et i kan anbefale, hvilket bruger I? Hvad giver man ca. for at have et domæne om året?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47171
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:38

Annemarie3110:

Hej!
Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med
1. Kan man godt indregistrere et firma og få CVR-nummer, selvom man først planlægger at firmaet skal opstarte og dermed gå i luften om 6 mdr?
2. Ang. domæne. Jeg har tjekket og domænet er ledigt, men det er en jungle at finde rundt i alle de firmaer som sælger domæner. Er der et i kan anbefale, hvilket bruger I? Hvad giver man ca. for at have et domæne om året?

1: det kan man godt - men man kan også risikere at man ikke har fradrag i f.eks 2016 - hvis der ikke er erhvervsaktiv drift med overskud for øje

2: pas

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:50

1. Enig. 2. Er det et dk-domæne, koster det 45 kr/år hos dk-hostnaster. Du skal imidlertid købe det hos en udbyder. Bare tag den billigste, hvis du ikke skal bruge andet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)