|
Hej aminoer Jeg er en bebumset teenager der godt kunne bruge lidt hjælp fra de højere magter med min hjemmeside, desværre er ingen af guderne hjemme, så nu må jeg nøjes med jer Ej for at komme til sagen, jeg laver som sagt hjemmesider, og har i længere tid ledt efter et ordenligt "hjemmesideprogram"... Så jeg har kigget lidt omkring og er faldet over programmet "dreamweaver" fra adobe som skulle være lamboen indenfor hjemmesideprogram-verdenen... Desværre koster programmet fra nyt 4450 !!!! Hvilket er lidt peppret for en teenager som mig, som spiser alt for meget slik og drikke alt for meget cola og derfor må smide omkring 500 kroner i lommen på den lokale apoteker hver måned for at få råd til sit livsnødvendige bumsecream. Jeg har dog fundet programmet brugt på nettet til omkring 1000 kroner hvilket stadigt er lidt peppret, men okay... Men før jeg risikere bumsekatastrofe fordi jeg bliver nød til at skære ned på mit bumsecreams budget vil jeg gerne lige være helt sikker på at man kan bruge skidtet til noget.... Derfor vil jeg nu tilspørge dig kære Aminiobruger: Kender du dreamwever og i så tilfælde, hvad synes du det ? (God damm hvis mine stile var lige så lange som det her indlæg kunne det være at jeg faktisk kunne rive en karakter over antalet af bumser på mit ansigt pr. cm2 hjem (5) )
|
Haha, grineren selvironi
Dengang jeg var ung og kunne sidde stille til at lege med websites, prøvede jeg en demo af Dreamweaver, og det var sq det bedste program jeg prøvede dengang, så umiddelbart synes jeg du skal købe det - medmindre du kan nøjes med ren kode dvs. Notepad ++
Go for it ;)
Bliv gratis medlem