Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarmer eller videoovervågning?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med hvad der fungerer bedst? videovervågning eller alarmer på tøjet i en tøjbutik? Jeg har haft butik i lidt over et år, og oplever desværre at der bliver stjålet en del, selvom butikken er meget lille. Så nu er det tid til enten den ene eller den anden løsning. Skriv gerne til mig, hvis du kender til et godt og måske ikke alt for dyrt alarm- eller overvågningssystem.

nhj

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:12

Hej NHJ

Et overvågningskamera har som regel altid en præventiv effekt men kan som regel også enten sløres eller rettes til så det ikke altid "opdager" dem der har rent mel i posen. Men problemet er især hvis du skal kunne bruge eventuelle billeder til at genkende personer med kan det blive en bekostelig omgang. Lad dig ikke nare af "komplet system for 999kr." Et professionelt system starter ved ca. 20000 ex moms for skærm, lagringsenhed og 4 kameraer.

Du kan også nemt komme til at bruge lang tid foran skærmen  - for hvornår opdager man der er forsvundet noget?

Prøv i stedet at undersøge hvad det koster at sætte alarmer på tøjet. Jeg ved at telesikring er til at snakke med. De leverer sådanne løsninger til rigtig mange store tøjbutikker. Prøv at se her: http://www.telesikring.dk/00009/

Brug for yderligere information så bare spørg.

Hilsen

Thomas 

Tilmeldt 7. Jan 08
Skrevet kl. 17:23

Tusind tak. Dem vil jeg give et kald i morgen. Jeg faldt også over et site, hvor man kunne lease et overvågningssystem med 4 kameraer til ca. 600 om måneden. Selve filmen lå så hos udbyderen og man har adgang til den i 30 dage. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke komme i tanke om navnet på firmaet. Jeg synes 20.000 lyder af meget, taget i betragtning at jeg bare en lille biks med brugte varer...

N.

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:51

Hej

Jeg kender flere butiksejere som har haft succes med selve "truslen" om overvågning.

Altså at du skilter tydeligt med at der er video overvågning. Prøv evt. med "snyde" kameraer først, det kan dæmpe det meget hvis dine tyve ikke er de hardcore af slagsen.

Lykke til.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb dig en "billig" røgkanon. Du kan sagtens bruge et billig system til 2-3000 kr. Det er noget vrøvl at det skal koste 20.000 kr. Hold dig langt væk fra Dansikring og de andre, det er spild af penge. Har selv kørt som vagt ved dem og det er ikke noget værd.

Nej et lille overvågnings system (gerne med internet adgang. Hvis du har internet i butikken) + en røgkannon. Kan købes i Kina for under 6.000 kr inklusiv fragt told osv... Instalering er meget simpel. Smid et sim kort i og sæt systemet op.

Tilmeldt 7. Jan 08
Skrevet kl. 12:04

Tak for input. Nu har jeg haft besøg af telesikring, som kommer op med et tilbud, hvor jeg leaser et system. Det kom vist ikke til at koste mere end 600 om måneden, hvilket lyder meget rimeligt og så er der service og opsætning med i købet.

Nhj

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:22

Hej Nhj.

Jeg tror den bedste og mest præventive effekt opnåes ved en kombination af tyverisikring på tøjet, og alarmanlæg med video-overvågning.

Hvis du er interesseret vil jeg gerne give et godt tilbud på kamera-overvågning enten IP-baseret således det kan tilgåes overalt blot du har en internetforbindelse / mobiltelefon der har 3G, eller en løsning med harddisk-optager der gemmer billederne elektronisk.

Der er rigtig mange kombinationsmuligheder, og det behøver ikke koste en herregård.

Giv en melding hvis du ønsker et tilbud.

Tilmeldt 7. Jan 08
Skrevet kl. 14:39

Hej Henrik

Jeg vil meget gerne have et tilbud fra dig. Men så vidt jeg kan se, bor du i Aalborg? Hvordan gør vi det lettest?

Nhj

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:32

Hej NHJ

Jeg har sendt dig en PM

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)