Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design og opbygning af vare database

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil rigtig gerne have lavet et nyt design på vores hjemmeside samt opbygge vores varedatabase så den er nemmere at søge i, vi skal have hjælp til begge dele da vi hverken har tiden eller et teknisk dygtige nok.

Vi køre pt med en løsning med dandomain webshop og stellar med integration i mellem de to.

Vi sælger reservedele til biler og den måde siden er bygge op på nu er ikke særlig hensigtsmæssig, og det er primært på grund af den måde varene ligger derinde, det må kunne gøre smartere. Enten ved at bygge videre på det vi har eller ved en helt ny løsning.

Så gode råd og henvisninger til firmaer der kan klare ovenstående for os modtages gerne :) 

Og er der forøvrigt nogen der har erfaring med tech doc ?

Mvh Julie 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:07

Hvilke krav har i til funktionaliteter i shoppen? Hvis de falder indenfor hvad vi levere med denne løsning. Så kan du relativt billigt få sat en ny shop op med et nyt design.

Jeg vil tro at vores vareradministration skulle være tilstrækkeligt, men det kan da godt være at du skulle tage en snak med en af programmørerne for lige at få på plads om det er det helt rigtige.

Du kan fange mig på psj@taketwo.dk så skal jeg sætte dig i kontakt med en som kan hjælpe dig.

Mvh Peder 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

Hej Julie

Vi vil meget gerne hjælpe jer med design og restrukturering af de løsning m.m..

Du kan se nogle af de designløsninger vi har lavet til netop DanDomain-løsninger på vores portefølje. Vi er partner hos DanDomain, så vi har en del erfaring deres e-handelsløninger Smile

Hvis niveauet af vores designløsninger matcher jeres ambitionsniveau, så er du meget velkommen til at kontakte os, så vi kan få en snak om dine krav til opgaven. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)