Hej Amino Jeg har noget kørsel i forbindelse med min virksomhed, men jeg kører ikke i min egen bil jeg kører i en bil jeg låner ved familien. Med venlig hilsen Tanja |
Er du usikker på reglerne om kørselsgodtgørelse?
Hej Amino Jeg har noget kørsel i forbindelse med min virksomhed, men jeg kører ikke i min egen bil jeg kører i en bil jeg låner ved familien. Med venlig hilsen Tanja |
kravet er egen bil - eller samme husstands = ægtefælles - søn i mors bil osv Ellers er der ikke fradrag for kørsel i lånt bil - men du kan evt føre kørebog - og lige som med lejebil, fylde den op fra start og igen ved slut - så liter passer med kørebog og lade firmaet betale den benzin vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
flot at skrive sludder når man ikke kan læse - Start lige med at sætte dig ind i forskel på befordringsfradrag (fra hjem til lønmodtager arbejde osv) og kørepenge for selvstændige - tsk tsk Det her er vel ikke mellem hjem og fast eksternt kontor- men kundebesøg og alt mulig andet - som høre under kørselsfradrag som er noget helt helt andet - og deraf trådstarters spørgsmål vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Tak John :-) |