På Testdinbutik.dk kan e-handlende via 30 spørgsmål få analyseret sin webbutiks tilstand. Det fokuseres især på de elementer, der bedst kan forbedres inden for områderne: markedsføring, design og administration.
Firmaet kalder servicen gratis, men det indebærer kun tre gode råd, som dukker op i slutningen af testen. Hvis man vi have en mere tilbundsgående analyse, skal man rekvirere en betalt udgave fra Floréo.
»Virksomheder er nødt til at forholde sig til den udfordring og den mulighed internettet betyder. Det er i dag blevet helt klart, at de virksomheder, der ignorerer eller undervurderer internettet, begår en alvorlig strategisk fejl
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Hehehe. Den stod jeg hurtigt af. De bruger afkrydsningsfelter til hvert spørgsmål, selvom man kun kan markere ét svar. Det er det, man normalt bruger alternativknapperne til, mens afkrydsningsfelterne viser, at man kan markere flere svar. Så spørgsmålene om design bør de måske stille sig selv. :-)
Ideen med servicen er vel meget god, for dem der ikke vil lægge en krone i at undersøge, og udvikle hvad en god webshop er.
Har selv taget testen og som du skriver er den ikke helt gratis man får kun et udpluk af det eftersyn de har lavet af ens webshop, og så kan man købe sig til resten :]
Så "halvgratis" eftersyn af ens webshop. Men det er godt at give en samgsprøve så kan det være nogle køber den fulde pakke. God omtale de har fået. Godt for dem :)!