Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af udstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er fornyligt start som selvstændig. Jeg arbejder med udviklings opgaver, meget mobil apps, og har i den sammenhæng brug for udstyr til at teste systemerne på. 

Jeg har derfor brug for at vide hvad jeg kan og ikke kan købe gennem min virksomhed. Jeg har for eksempel i tankerne at invistere i et Apple Watch, samt nogle forskellige smart phones.

Kan jeg desuden købe hardware, som harddisk og skærm etc. gennem virksomheden?

Håber at I kan hjælpe mig, på forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08

Du skal ikke regne med facitliste her - men det hele går ud på, om du kan sandsynligøre du alene bruger ting i virksomheden
Det vil du lettere kunne hvis du omsætter en mio end 0

Apple watch og lignende vil skat nok mene du også - måske mest - bruger privat - så at overbevise dem om, at det alene er for et nyt firma. kan være op ad bakke

Du kan bede skat om bindende svar - men min fornemmelse siger der skal meget til, for at din begrundelse for ren firma brug er vanskelig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:24

Tak for svaret :)

Hvad sker der hvis jeg køber noget og skat ikke mener at det kan retfærdiggøres, skal jeg så "bare" betale moms og skat af det, eller kan det få andre konsekvenser?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:11

siraggi:

Tak for svaret :)

Hvad sker der hvis jeg køber noget og skat ikke mener at det kan retfærdiggøres, skal jeg så "bare" betale moms og skat af det, eller kan det få andre konsekvenser?

svært at sige - nogen vil mene det er lettere at få tilgivelse end tilladelse-  men ja -du kan da få bod hvis det ses som svindel - Hvorfor ikke sikre dig ved at spørge skriftligt frem for pludseligt at stå med håret og det som er værre - i postkassen

vh John Hannvoer

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)