Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web butik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

jeg går med ideer til at starte en web butik op, men hvordan kommer jeg igang? er klar over, jeg selvfølgelig skal have et domæne, det har jeg styr på. Men mit spørgsmål går mest af alt på, hvordan jeg finder de rigtige mærkeleverandører som engros forhandler? Jeg har en ide om at begynde at forhandle sportstøj, og vil gerne igang, forsøger mig selvfølgelig, rundt omkring på nettet, finder de mærker jeg gerne vil forhandle, men synes det er svært. Ved nogen herinde om der findes en portal for på dette område?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:45

Eulee... er ikke ekspert på området men kan guide ved ved at søge tråde igennem herinde.
Dit spørgsmål kommer nok 2-3 gange om ugen så der vil være masse af tråde som kan hjælpe dig.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:51

Jeg kan ikke hjælpe dig med leverandører, men et alternativ til at komme hurtigt og billigt i gang med at prøve kræfter med hvordan du markedsfører varer online, nemlig affiliate marketing.

Her kan du finde reklamer for bl.a. sportstøj, som du så kan sætte ind på din hjemmeside. Enten i form af reklamebannere, eller som et feed fra andre webshops, så du faktisk kan lave en "webshop", men når kunden klikker på køb, så sendes han over på den anden webshop, og du får så en procentdel af salget.

Se evt. på Partner-ads, som har flere webshop med sportstøj i deres stald.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)