Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaring med opstart og drift af bilplejecenter?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lige set din hjemmeside, det ser jo meget profesionelt ud.

Er det muligt jeg må komme et smut forbi hos dig en dag hvis jeg alligevel er på Herning kanten?

Det kunne være spændende at se hvordan et fuld funktionsdygtigt center fungerer.

Jeg bor selv i Århus.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:31

du er velkommen til at kigge forbi, Ring lige i forvejen på tlf. 97129293, da jeg kører meget.

med hilsen john Jessen

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 11:41

Det vil jeg meget gerne,

Jeg slår på tråden næste gang jeg skal omkring Herning.

Mvh

Martin

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:01

Hej Martin. Er du kommet videre med din idé ? Eller er den skrinlagt?

Det lyder som et spændende projekt!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 21:46

Hejså, jeg er så en B2B kunde i dette tilfælde og vil fortælle et par vigtige ting du skal huske. På mit arbejde forhandler vi både brugte og nye biler, så arbejdets omfang svinger meget. De nye er der ikke det helt store - dvs. vask, tørre af indvendigt, støvsuge lidt, montere nr. plade rammer, dk skilte og p-skive. Det jeg kan være vildt træt af er hvis nogen af disse basale ting ikke er opfyldt. Såsom montering af nr.pladen skævt. Der står jeg så og lurer bilen med tanken: Hvor svært kan det dog være at montere denne lige - for det er da større kunst at montere den skævt Confused

På de brugte biler er der så andre ting der kan drille. Ikke god nok indvendig/udvendig klargøring generelt osv.

For at gøre det kort skal du:
- Holde den tid du nu lover, for det skaber dårlig stemning ved forsinkelser
- Gør arbejdet ordentligt - og jeg mener ordentligt!! Lav dit eget kvalitetstjek bageefter, dvs. tag kunde-briller på og tjek op alle ting. Husk det er de små detaljer især som tæller i denne branche.

Desuden skal jeg tilføje at branchen ligesom andre siger er meget hård, både at penetrere, men også rent arbejdsmæssigt. For i sådan job skal du selv være tilstede 100%, for ellers sker der nadda. 

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 21:23

Hej,

Jeg er ikke kommet så meget videre men den er langt fra skrinlagt. Jeg arbejder stadig på ideén.

Har du nogen erfaring fra branchen?

Mvh.

Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 21:25

Stjernholm:

Hej,

Jeg er ikke kommet så meget videre men den er langt fra skrinlagt. Jeg arbejder stadig på ideén.

Har du nogen erfaring fra branchen?

Mvh.

Martin

Skal lige siges at dette indlæg var svar på MOB's indlægSmile
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 21:30

Balesic:

Hejså, jeg er så en B2B kunde i dette tilfælde og vil fortælle et par vigtige ting du skal huske. På mit arbejde forhandler vi både brugte og nye biler, så arbejdets omfang svinger meget. De nye er der ikke det helt store - dvs. vask, tørre af indvendigt, støvsuge lidt, montere nr. plade rammer, dk skilte og p-skive. Det jeg kan være vildt træt af er hvis nogen af disse basale ting ikke er opfyldt. Såsom montering af nr.pladen skævt. Der står jeg så og lurer bilen med tanken: Hvor svært kan det dog være at montere denne lige - for det er da større kunst at montere den skævt Confused

På de brugte biler er der så andre ting der kan drille. Ikke god nok indvendig/udvendig klargøring generelt osv.

For at gøre det kort skal du:
- Holde den tid du nu lover, for det skaber dårlig stemning ved forsinkelser
- Gør arbejdet ordentligt - og jeg mener ordentligt!! Lav dit eget kvalitetstjek bageefter, dvs. tag kunde-briller på og tjek op alle ting. Husk det er de små detaljer især som tæller i denne branche.

Desuden skal jeg tilføje at branchen ligesom andre siger er meget hård, både at penetrere, men også rent arbejdsmæssigt. For i sådan job skal du selv være tilstede 100%, for ellers sker der nadda. 

Hej Balesic,

Mange tak for dine gode råd. Jeg vil diffentiere mig på at kvaliteten skal være 100% iorden således at både private samt B2B kommer til mig pga. kvaliteten og leveringstiden.

Jeg har hørt fra flere at det skulle være rimelig hårdt arbejde både rent forretningsmæssigt men også arbejdsmæssigt.

Men det er vel de færreste selvstændige der bare sidder på deres flade og lader pengene rulle ind Stick out tongue

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)