Ja desværre er osCommerce ikke til at tage fejl af den er umådeligt grim som ud gangspunkt men den virker og så er det jo bare i krig med tilpasningerne. Der er meget få ting i danshops løsning inclusive designet der ikke er standard. Men OK er man slet ikke teknisk minded så er det selvfølgelig en måde at komme igang på men der findes bedre løsninger. Danshops i må tilbage til tegnebordet og lave lidt mere ud af det en blot en standardshop med et par contributions og lidt css ændringer.
Hej kennith,
Ja det har du skam ret i. Men det er også kun en start. Vi er pt igang med at udvikle vores 100% eget system som vil være klar i l'bet af foråret.
Jeg er ikke ekspert inden for rettigheder og gratis programaftaler, men min pointe er, at jeg mener man skal oplyse HVILKET program der er tale om (kilden). Dermed har kunden en mulighed for at sammenligne tilbudet med den underliggende gratis vare og vurdere merværdi i forhold til prisen.
Kan vi ikke få mere at vide omkring firmaet bag. Evt. hvis i kan bekræfte at virksomheder ejes af samme person som ejer www.danshop.dkDet system de bruger er osCommerce... "Jeg tror i skal læse lidt mere i deres betingelser."Jeg tror ikke i skal sælge Webshops, når i kan tjene 150.000 DKK hver måned hjemme fra jeres egen stue?... Så betyder de få penge da ikke noget.. Nej jeg må sige det virker temmelig amatøragtigt.