Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville høre jeres erfaringer om i har fundet en Samarbejdspartner her inde, eller om der måske er nogle andre steder man også kan søge. Måske kender du et andet sted man også kan søge, så det måske bliver spredt lidt rundt omkring. Så muligheden er større for at måske få en i hus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:47

Største grund til at nogle søger samarbejdspartner til webshop er som regel at der skal spares penge.
Er dette tilfældet er forretningen allerede død da det koster langt mere i reklame, køb af testprodukter osv hvis man vil lave en forretning som kan lave penge.

Hvis dette ikke er tilfældet her syntes jeg du skulle give en forklaring på hvad du selv kan tilbyde og hvorfor du søger samarbejdspartner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Jeg forstår godt hvad du mener Men det er svært at skrive om sig selv hvad man kan tilbyde. Og hvad man fx har af erfaringer osv Så er det jo svært at finde en partner og bedre at gøre det selv i stedet for. Fordi jeg synes selv det er svært at finde nogle. Om man siger du får det eller det ud af det, så er det svært. Men jeg har i hverfald tænkt mig at videre udvikle firmaet. osv 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)