Hej Har i nogle ideer? |
Ja tag 2 piller og en stor whiskey.
så ser det hele nok meget bedere ud i morgen
Hej Har i nogle ideer? |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Ja tag 2 piller og en stor whiskey. så ser det hele nok meget bedere ud i morgen |
Lyder godt mangler bare whiskeyen ;P meeeen jeg tror ikke jeg hitter ud af det pågrund af det :)
Er der nogle der har kørt en webshop kun med mulighed for efterkra og ewire? evt hvordan gik det |
Glem det, man kan ikke drive webshop under de betingelser - hvis du ikke kan skrabe 1500 kr. frem til en indløsningsaftale, har du heller ikke råd til at drive webshop, derfor vil det nok være smartet hvis du brugte lidt mere tid på trendsales, sådan så du bliver bekendt med systemet igen. |
Kan godt skaffe til indløsnings aftale og til gateway det er mest itvivl om er "er det, det jeg skal" 1. webshop med dankort og vare - men ingen markedsføring 2. webshop med efterkrav/ewire - og lidt markedsføring 3. noget andet kreativt nogle penge er der til rådighed men der er ikke penge til det hele :D Hvor langt kommer man f.eks med adwords? eller dårlig hjemme-seo? |
Hvem siger at du absolut skal starte med din egen webshop? Start da med at tjene nogle penge på trendsales, qxl og evt. ved at sælge til venner og bekendte. Byg langsomt kapital op og læg pengene til side, til du har likviderne til at komme rigtig i gang. De to løsninger du nævner som forslag er begge halve løsninger, og ikke noget som vil blive en succes (medmindre du er meget heldig). |
// Jesper Skov
Smukt sagt :) okay jeg forsøger og finder min bedste sælger frem og går i krig på diverse salgs sider :D |
Ja det er desvære en meget populær branche men jeg havde svært ved at finde andet og ville også gerne have noget der interessere mig bare lidt :) ja har en hjemmeside bare ikke på nettet endnu :) |
|