Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af brevlinie og logo - hvem?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have designet et logo som det primære og ud fra det lavet en brevlinie og evt. en hjemmeside. Der er masser af linksgoogle, masser af firmaet, masser af beskrivelser og meget forskellige priser.

Hvem har erfaring og hvad valgte I ud fra?

Mvh Maria

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 19:06

Hej Maria,

Jeg har desværre ikke tid til at tage flere opgaver, men vil da gerne give dit et par gode råd med på vejen. Dit logo, brevpapir, hjemmeside osv. er det der repræsentere dig og dit firma når du ikke har den direkte kontakt med kunden. Så tænk dig rigtig godt om hvilke signaler du vil sende, og hvem du vil/tør overlade en så vigtig opgave til.

Der er masser af firmaer der vil lave den "pakke" til dig for under 10.000 og jeg har været mellem dem. Men det er efter min bedste overbevisning ikke realistisk at levere et ordentligt produkt til den pris (og det skal jeg sikkert nok få på puklen for) med mindre det er fordi du finder en der er dygtig som gerne vil ind på markedet, dem er der så masser af men det kan jo være svært at skille skidt fra kanel. Så køb ALDRIG noget hvor de ikke kan fremvise referencer og vær særlig opmærksom/mistroisk hvis de bare lige uden videre kan slynge en pris ud til dig og i sær hvis du tænker "det var da ikke så galt".

Mit bedste råd er at tage en der har lidt erfaring men ikke er for stor spørg ind til firmaet kig på referencerne, mange har deres "egen stil" så kan du lide det de har lavet tidligere så vil du nok også kunne lide det de lavet til dig.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:17

Tag kontakt til Brian Frænde fra InMoto. Jeg har før brugt ham både til hjemmeside, logo og forskellige programmeringsopgaver og altid været meget tilfreds med ham.

Han leverer en super service, og altid med et smil.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:30
Hej Hvad skal du have lavet det til, er det en virksomhed du har i tankerne eller skal du blot bruge et nyt og frisk logo og brevlinie?
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:38

Hej Maria,

Hvad beskæftigere din virksomhed sig med? 

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:43

Logpet skal være til en virksomhed, der beskæftiger sig med C5 (regnskabsprogram) med et tillægsmodul til boligadministration, dvs dybest set softwareudvikling og konsulentassistance. Min hjemmeside skal derfor ikke være en forretning eller eshop, men blot infosider + selvfølgelig alt det, der skal være i form af kontaktinfo og hvem-er-vi.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:02

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:42

Nu ved jeg ikke hvor store krav du har til det, men du kan også gå efter nogle billige løsninger, i form af templates. Søg på google efter logo templates.

Mvh

www.GroundStyle.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Circle of Things Skrevet kl. 00:17

Prøv at tjekke rendorff.dk ud, han er rigtig dygtig.

Jeg har ikke selv brugt ham, men har set noget af det han har lavet.

http://www.randorff.dk/

www.giverr.dk  Giverr - Gaver direkt på telefonen, send mere end en hilsen 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:34

Hej Maria

Vi byder også gerne ind på opgaven. Du kan se lidt referencer på vores hjemmeside www.inmedia.dk
Kontakt mig gerne for en pris.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)