Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg mit produkt i cafeer og McDonalds?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et produkt, jeg godt kunne tænke mig at sælge videre til fx McDonalds og generelt prøve det af i danske caféer i DK, men hvordan introducerer jeg produktet bedst muligt, hvordan kontakter jeg virksomhederne, altså hvordan spørger jeg dem bedst muligt uden at det er akavet om de har lyst til at købe mit produkt og sælge det videre i deres forretning - win-win for begge parter.

Jeg tænker på hvad jeg skal skrive, hvilke ting jeg skal have med i mit brev til virksomhederne, og hvilke ting jeg skal undgå at skrive?

Vil nemlig ikke have at mit brev bliver for akavet og dumt.. Det er nemlig første gang jeg gør det, så er bange for at "forspilde chancen".

På forhånd tak

Tilmeldt 30. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange sælger på B-2-B markedet gør ofte brug af "EFU"

- Egenskaber

- Fordele 

- Udbytte (skal helst kunne gøres op i kroner og øre)

så hvis du for eksempel vil sælge kage til mcDonalds, så vil du kunne stille dine salgstale op ud fra dette:

 

- kagen har de her specielle ingredienser...

- Derfor smager kagen godt og ser flot ud...

- hvilket for kunden vil øge sandsynligheden for køb af dessert

hvis ikke ovenstående giver særlig meget mening, så prøv at google "EFU salg". så burde der poppe en masse op

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at sparke døren op og virkelig bare tro på dit produkt.

hvis dit produkt er godt nok, skal du nok få mindre cafeer med på den.

Men McDonald's kan du ligeså godt glemme, de bruger deres egne produkter, og deres acance på det er vanvittigt.

Har hørt at en Big taste bacon menu som man betaler 75 kr for, koster dem 5 kr at lave.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Mortensen:

Ved at sparke døren op og virkelig bare tro på dit produkt.

hvis dit produkt er godt nok, skal du nok få mindre cafeer med på den.

Men McDonald's kan du ligeså godt glemme, de bruger deres egne produkter, og deres acance på det er vanvittigt.

Meget enig her. De mindre cafeer kan du sagtens sælge til - blot tro på dig selv, dit produkt, stryg skjorten og kør derudaf. :-)

Og mht. McDonalds, så ville det være mærkeligt, hvis så stort et selskab ville tage en nystartet leverandør ind - ikke sagt det ikke kan lade sig gøre. Det kan sikkert godt være, at du er verdens bedste sælger med et patent-produkt i allerhøjeste skuffe. 

Jeg tror dog, at al handel med McDonalds foregår over de store hovedkontorer; måske ikke engang kun i DK. 

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, mange tak alle sammen :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Mortensen:

Ved at sparke døren op og virkelig bare tro på dit produkt.

hvis dit produkt er godt nok, skal du nok få mindre cafeer med på den.

Men McDonald's kan du ligeså godt glemme, de bruger deres egne produkter, og deres acance på det er vanvittigt.

Har hørt at en Big taste bacon menu som man betaler 75 kr for, koster dem 5 kr at lave.



Hvor har du det fra? Vi leverer blandt andet til McDonald's :) 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Phoenixx Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed for dig kan også være at tage fat i en grossist som inco.
Hvis din vare er interessant for dem, kan de tage den på hylden og du kan evt stå demo med den i en af deres butikker. På den måde kommer du ud til alle erhvervsrelsterede brancher :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Fra  Friskbrygget.dk/Friskpresset.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tal med Jacob fra Easypie - ser ud som om han kan hjælpe dig med McDonald´s  Smile og mht. de små caféer, så gå enten via en grossist eller besøg dem - tror ikke et brev er særligt effektivt. 

Bedste hilsner og god vind

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hjulpet en med at sælge nogle kiks, her tog vi kontakt til McDonald's, hvor vi fik fortalt at de kun bruger deres egne produkter.


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)