Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse for IVS med lav omsætning

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, ikke godt :/ Hvordan er bøderne for sen regnskabsafslutning? og er der noget vi kan gøre i henhold til dette? Kan se at vores medarbejdersignaturer heller ikke virker, så det her kører jo bare.. :( Men er vel bare sikre sig der kommer nye koder, så der hurtigst muligt kan blive indberettet på Virk. 2.0? og så derefter på TastSelv.

Karsten, som jeg forstår det ud fra det du skriver, så skal der en hvis forberedelse i henhold til dette, samt et personligt møde i skifteretten, derfor tænker jeg det vil være bedre at få indberettet regnskabsafslutningen, for sent, og så derefter lukke virksomheden? Sikre desuden også at der ikke kommer tvang på vores navne i CVR, selvom vi selvfølgelig er på vej derud nu..

Igen vil jeg beklage den uprofessionelle tilgang til det hele, kort sagt har der været en mangelfuld indsigt i det at drive en virksomhed, hvilket jo så bider os i ***** på nuværende tidspunkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I har 8 dage til at indsende årsrapporten fra det tidspunkt, hvor Erhvervsstyrelsen rykker jer til at indsende den uden at det koster noget. Hvis der går 4 uger kan erhvervsstyrelsen uden videre sende selskabet til tvangsopløsning. Så det er vel bare om at få udnytte den næste gode uge og så få indsendt årsrapport og derefter starte nedlukningen.

Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan bare indberette regnskabet med jeres personlige og private nem-id er jeg ret sikker på..

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Lytigen.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

En årsrapport? er det den man laver når man går på virk.dk regnskab 2.0 ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytigen:

En årsrapport? er det den man laver når man går på virk.dk regnskab 2.0 ?

gammel tråd man ja - forudsat man er sikker på man har kunnet lave regnskab med korrekte evt skattereguleringer og har afsat skat korrekt uanset overskud/underskud - Selvangivelse er hos skat.dk   Gammen tråd i øvrigt

Er du i tvivl om de ting her, så brug der lidt på en hurtig regnskabsgennemgang og hjælp med rapport og selvangivelse - alt for mange "do it your self" IVS rapporter er i skoven

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Lytigen.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK for svar... har kastet mig ud i det og startet en ny tråd med specifikt spørgsmål :) måske du vil svare der evt? venlig hilsen Maja

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)