Jeg har givet 2200 for et et par evisu bukser uden jeg viste at evisu var kendte :). jeg købte dem ganske enkelt pga. det specielle udseende :). |
Jeg tror jeg har en lidt anden opfattelse af tøj end flere af jer herinde.. Når jeg står i en butik er pris og mærke det sidste jeg kikker på..
Hvis i tænker over det, hvor mange af de mærker der idag bliver solgt i DKs førende butikker som Magasin, Illum osv.. Har brugt massiv markedsføring? Mads Nørregård, Tiger of Sweden, Acne, Fillipa K, Bruuns Bazar, Cheap Monday, Lindeberg?
Det er meget muligt at de bruger markedsføring nu, men til at starte med? Det mener jeg altså ikke.
Ved ik med jer derude, men mig og mine venner har købt ovennvænte mærker lige fra de var spæd.. altså uden at være blevet markedsført ind i vores hoveder...
Dermed ik sagt der er masser af mennesker derude, som udelukkende basere deres køb på prestige - hvilket vil sige et produkt der er blevet markedsført...