Sådan! Lad os få noget netværk, det er altid super!!! Hvad er i til Pizza eller fin middag ;)
Muligheden er jo også at køre ind til Haderslev og bowle en times tid, samt spise buffet derefter.. Det koster 159,- og er noget billigere, og jeg vil end dag tro bedre :)
Jeg er åben for det hele, og lidt god mad har jo aldrig skadet andet end økonomien
Problemet er lidt, at jeg afholder et arrangement på diskutek One i Fredericia kl 20.00, så vi forlader nok selskabet kl 19:30. Så det afhænger lidt af, hvor sent det bliver med bowling?
Nu er jeg 15, snart 16 og jeg er bare til pizza eller det bowling (: .. Bare min mening, men det kunne være dejligt at vide, hvilket beløb vi skal betale (:
Hos andegården hæver vi indsatsen og spiller muligvis ind med hele 3 unge iværksættere. Kristian, som tidligere har råbt op her i tråden, Kasper og jeg.
Jeg skal ærgligt indrømme, at februar ikke bliver den bedste måned, der har set dagens lys for vores vedkommende - så det bliver måske lidt presset. Desuden rejser jeg til Tenerife pr. 24. februar... Så den skal lige vendes en gang eller to.
Hvad er prisen og hvor mange tilmeldinger er der pt.? (Og hvad bliver menuen, ikke at forglemme?)
Jeg har dog planer d. 23., så kan desværre ikke dukke op, men hvis i holder noget en anden gang så vil jeg helt bestemt dukke op hvis det da passer ind i kalenderen!
Hvad siger i til at vi mødes i Kolding i stedet for ? Lejer et lokale i bowling centeret, derefter noget bowling og så aftensmads buffet, det er faktisk rigtigt billigt: Koster ca 185 med sko leje, og så kommer der måske lidt for mødelokale oveni ?
Herefter er aftenen fri og resten kan fortsættes på cafeer mm. i Kolding by. og her er jo gode tog og bus forbindelser..... Lad mig høre fra jer? :)