Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger online jobmuligheder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino debatører,

Jeg prøver at skrive herinde da nogle af Jer måske kender til online jobmuligheder hvor jeg kan arbejde hvorfra i verden det måtte være.

Jeg havde tænkt at det mest sandsynlige vil være mere rutinepræget jobs som tastemedarbejder, virtuel assistent eller online moderator. Er der andre forslag?

Det er svært for mig at søge på google da det mest er MLM, telemarketing med henblik på salg og lignende muligheder som dukker op.

Jeg har spurgt i mit netværk og prøver nu stille og roligt at skrive til virksomheder. Er dog stadig lidt usikker på hvor det er en god ide at starte og hvordan jeg kan gribe dette an. Har skrevet et eksempel på en uopfordret ansøgning og opdateret mit cv.

Alle ideer og forslag er meget velkomne.

I må have en god weekend!

Mvh, Jannick

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick,

Jeg har en chat opgave, du kan sidde hvor som helst og når som helst. 

Vi har idag 6 mand der sidder i alle verdenshjørner, du må meget gerne kontakte mig hvis du vil høre mere.

Mlw@3mtelemarketing.com

Mark Wilken

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

På crowdio.com kan du chatte som service/salgsmedarbejder for flere danske virksomheder uanset hvor du er i verden. Du chatter bare når du har tid og lyst fra web eller mobil og bliver betalt pr chat/lead du laver. Vi har seriøse kunder som Codan, If, Telenor, 3, Lasertryk, Bygma osv. så det er ikke MLM eller andet gøgl men ganske seriøst arbejde.

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark og Nikolaj,


Jeg takker Jer begge mange tak for tilbuddet og mulighederne. Jeg kigger på websiderne og skriver en mail til dig Mark.

God dag!

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Har kigget på crowdio.com og det ser faktisk ret interessant og gennemført ud. Så vidt jeg kan se via en artikel er du medejer, godt gået! Må jeg høre dig hvad en timeløn nogenlunde lyder på? Jeg ved, at det afhænger af antal af leads vs. chats.

Jeg tænker over det i mellemtiden.

Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak for det :)

Timelønnen er jo meget afhængigt af hvor mange chats man tager og hvad de giver hver i sær, men vil tror man med en fokuseret indsats på en pæn håndfuld kunder eller to kan lave en 2-300 i timen. Vi har folk der lever at dette i Thailand, USA og Spanien.

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar, jeg er snart på vej ud af landet hvis alt går vel, rart at høre det kan lade sig gøre:)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Aktiehandel er en gunstig mulighed, selv hvis din kapital er begrænset. Med de finansielle svingninger vi ser i dag, og de grådige hedgefonde, er der mange muligheder.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN.dk

Jeg sidder faktisk også og øver mig på aktiehandel, jeg er ved at lave et mere langsigtet trading system ud fra trend trading filosofien. Der ligger virkelig meget arbejde i det synes jeg men det er sjovt.

Jeg har dog langt igen så søger andet arbejde i mellemtiden:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)