Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skide god idè eller junk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set en mailservice som er spam og junk fri, det virker således at man kan logge ind for at tjekke mails (ligesom hotmail)  der ud over kan man også downloade et mailprogram, og et andet program som messenger, måden det er spam og junkfri er at man kan kun sende mails til hinanden når man er medlem at denne service,og hvis man er godkendt at sende mail til den man sender til, det koster fra gratis til ca.150 kr. pr år eller 60 kr. pr mrd. osv. alt efter man skal bruge.

Men jeg tænkte på at hvis man brugte denne service i sin virksomhed med flere ansatte ,og evt. med de leverandøre man bruger, er man umiddelbart fri for at bruge penge på antispam program og virus osv. osv. der udover  kan man bruge det program( der virker på samme måde som messenger) til at skrive direkte til hinanden intern.

Men som sagt det er bare min første indskydelse, men kom med din mening.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:14

Det kan du da selv ordne på firmaets egen mail server - du laver bare et lukket maildomæne ala internmail.domæne.dk også lukker du domænet af i postserveren for post der ikke kommer fra domænet internmail.domæne.dk - så har du ingen spam eller junk mail på den interne firmamail.

At det så er en fuldstændig ubrugelig løsning i forhold til kunder osv. er så en anden side af sagen ;)

Tilmeldt 23. Jul 06
Skrevet kl. 21:46

Tak for din hurtige respons, det kan jeg godt se du har ret, men hvorfor gør alle det så ikke og dermed spare penge til div. software, og med hensyn til leverandøre, hvis de også er med i denne service køre det sikkert den vej rundt, jeg har ikke omtalt kunder, men endnu bedre hvis alle kunder var med så vil der ikke være spam, men det er utopi at tro den tanke at alle var medlem for så vil der ikke vare alle de spammail, nå det var bare indskudt.

niels 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:47

Lige indtil jeg melder mig ind og begynder at sende spam ... som medlem :) 

Tilmeldt 23. Jul 06
Skrevet kl. 22:25

Ja  det er rigtigt nok, men så kan folk blokere dig så kan du sende flere mail til dem igen. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:37

Og så opretter jeg bare en ny konto i et falsk navn eller en andens navn også har du problematikken forfra - og præcis den samme problematik som på nettet generelt.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:50

Det er jo ikke særlig smart - på den måde du forklarer det, kan du jo ikke få nye kunder?

Jeg lever hellere med en spam mappe, som jeg aldrig tjekker - end at udelukke evt. kommende kunder.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 23. Jul 06
Skrevet kl. 19:45

Det kan du have ret I, men nu vil jeg mene at hvis underlevenradøre og folk intern i et firma harikke interresse I at sende spam mail til det firma man arbejder for, og inden du sender mails til folk, skal de give lov til at modtage mails fra dig.

Og hvilken som helst andre har ikke så nemt med det, som de har med det mail system vi bruger idag, men som sagt det var det  bare et spørgsmål  og oplysning hvis der var nogen der synes det var en god ide.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)