|
Jeg har set en mailservice som er spam og junk fri, det virker således at man kan logge ind for at tjekke mails (ligesom hotmail) der ud over kan man også downloade et mailprogram, og et andet program som messenger, måden det er spam og junkfri er at man kan kun sende mails til hinanden når man er medlem at denne service,og hvis man er godkendt at sende mail til den man sender til, det koster fra gratis til ca.150 kr. pr år eller 60 kr. pr mrd. osv. alt efter man skal bruge.
Men jeg tænkte på at hvis man brugte denne service i sin virksomhed med flere ansatte ,og evt. med de leverandøre man bruger, er man umiddelbart fri for at bruge penge på antispam program og virus osv. osv. der udover kan man bruge det program( der virker på samme måde som messenger) til at skrive direkte til hinanden intern. Men som sagt det er bare min første indskydelse, men kom med din mening. |
Det kan du da selv ordne på firmaets egen mail server - du laver bare et lukket maildomæne ala internmail.domæne.dk også lukker du domænet af i postserveren for post der ikke kommer fra domænet internmail.domæne.dk - så har du ingen spam eller junk mail på den interne firmamail.
At det så er en fuldstændig ubrugelig løsning i forhold til kunder osv. er så en anden side af sagen ;)
Bliv gratis medlem