Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har ejendommen - har du projektet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brædstrup
Tilmeldt 24. Nov 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står nu med en fantastisk ejendom med et utal af muligheder, da den pt er tom. Derfor søger vi en ildsjæl til projektudviklingen, med det formål at drive en sund forretning, eller sørge for et pænt overskud ved et salg. Du får stort set frie hænder, så længe du sørger for et sundt resultat.

Nogle af de muligheder vi ser i ejendommen er..........

• Skole
  • Daginstitution
  • Behandlingshjem
  • Pensionat
  • Plejehjem
  • Hospice
  • Kursusejendom
  • Kontorer
  • Ejerlejligheder
  • Lejeboliger
  • Liebhaverbolig

.....men vi forventer at personen, der henvender sig ligeledes er fuld af ideer.

Ejendommen ligger i 7100 Vejle.

Kontakt os gerne for yderligere info.

Med venlig hilsen Lars Young Mogensen - www.tylco.dk

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:20

Hej det lyder super spændende jeres projekt. :D

Jeres oplæg fik mig straks til at tænke på en ide, jeg har i min ”skuffe” og da jeg har besluttet at 2008 er året hvor jeg rydder ud i skuffen og kaster ideerne ud til folket og ser hvad der sker, så skal denne da også luftes.

Så hvis du nu sidder derude med ”entreprise chip” ;0) og penge på kontoen og tænker øv bare jeg havde den fremsynede, trendy og hotte ide til at byde ind på denne mulighed med – så kik lige her… det ka være at vi kunne lege sammen, eller at denne ide ka inspirerer dig til noget helt andet?

Der kan realiseres, og jeg vil gerne arbejde med på et sådant projekt som ide skaber og kreativ sparring, om vores kemi og visioner passer sammen. Projektet kan udbygges med mange andre ideer, alt efter husets muligheder, samarbejdspartnere og start kapitalens størrelse.

PENSIONAT                                                                                                                                                        I det gode gamle Danmark var pensionatet en helt almindelig forekommende boligform, der oftest var beboet af enlige unge som gamle. I en tid med stor mobilitet i befolkningen, mange singler og folk som flytter sammen med og så fra kærester - tror jeg på pensionatet i en moderniseret form, absolut ville kunne slå an. Med en omfattende modernisering af princippet og et twist - vil dette igen blive en trendy boligform.

Pensionatet var en form for familiært netværk og gav den rejsende, singlen eller gæsten m.m. over længere perioder noget hygge og socialt fællesskab. Trygheden og nydelsen ved at få serveret et hjemmelavet måltid, deltage i en spændende samtale, nogle at dele fritidsfornøjelser eller en cognac med. Alt dette gjorde pensionatet til en yndet boligform.

Nøgleord for det nye: Townchip tankegang - Økologisk luksus – netværk & velness mekka – Hjemlig hi-tech hygge – Forkælelse og fitness – Livet på første klasse. Og meget mere.

MÅLGRUPPE                                                                                                                                       Forretningsfolk, pendlere, sælgere, mennesker der skal være i en fremmet by flere dage i ugen, eller i længere perioder, overgangs beboere fra hus til ny lejlighed eller andre, for hvem det at bo på dyre hoteller ikke længere er særligt tiltrækkende, rart eller befordrende for deres arbejdsevne og livsglæde.

MOTIV                                                                                                                                                           Som rejsende direktør med mit turnerende teater og som udstationeret instruktør i en fremmed by, manglede jeg et sådant pensionat med mulighed for social kontakt, hygge og inspiration. Jeg kunne ikke igennem flere uger blive ved med at spise sammen med eller besøge kollegaerne, bare fordi jeg ikke havde andet end et hotelværelse eller en ikke hygge-befordrende lånelejlighed som base.

måtte jeg finde et fritidsliv for mig selv, så det ikke blev til alt for meget arbejde og atter arbejde. Det blev så til mange biografture, og besøg på restaurationerne alene med en bog. Efter tredje aften alene, må jeg sige at det blev noget tomt, og savnet af hjemmelavet mad og selskab var overvældende. Efter flere år på farten var det uudholdeligt, og tanken om et hotelværelse direkte kvalmende. I den periode af mit liv drømte jeg om det fantastiske paradis, mit ”Boarding-house with a twist” ville være at bo på.

Konceptet er rimeligt omfattende, og det vil tage tid, at arbejde det igennem og få det ned på papir. Så indtil ideen skal bruges, ligger den på min indre harddisk, men hvis nogen har lyst til at lege, vil jeg gerne tage et møde og uddybe mine ideer inden for jeres rammer. Eller kast en mail, info@trullejansberg.dk hvis ovenstående har vagt jeres/din nysgerrighed og interesse…

Det var under alle omstændigheder dejligt igen at komme i tanke om ideen, og det har været sjovt at byde ind med noget. Hvis vi ikke ses derude, håber jeg at dette lille oplæg, kan være inspiration for en helt anden fantastisk ide, en tanke, eller bare et smil :)

Det ville jo også være skøt.

Og husk... Hvo intet prøver intet oplever…

Alt det bedste herfra og god vind med projektet  :D
Fra Brædstrup
Tilmeldt 24. Nov 07
Skrevet kl. 08:08

Pensionat er faktisk også en af de muligheder vi har drøftet. Det lyder til at du (Trulle) har gjort dig mange tanker om dette og jeg er sikker på at det vil være en god løsning for mange. Den eneste "men" i denne forbindelse er at vi helt sikkert gerne vil være med på sidelinien, men vi har ganske enkelt ikke selv tid eller erfarring med at drive et sådant projet. Vores interesse i projektet er at være medinvestor på et godt projekt, der har en sund og fast omsætning.

Hvis der er nogen, der mener at ideen ligger lige til højrebenet, så lad mig endelig hører. Det skal være en der er villig til at sætte alt ind, således projektet jumpstartes og via ordentlig planlægning og forberedelse kører problemfrit fra DAY ONE.

Tak for inputtet Trulle. Bare skyd videre med ideskuffen i baghånden.

Lars

Fra Brædstrup
Tilmeldt 24. Nov 07
Skrevet kl. 19:08

Trulles indlæg har affødt en ny idé, som jeg godt kunne tænke mig feedback på.

Kunne nogen mon have interesse i at dyrke ejendommen på timesharebasis? Fænomenet timeshare får vist mange til at rynke på næsen, men jeg har en idé om at mange har brug for en bolig i kortere eller længere tid, og på trods af at timeshare ofte hænger sammen med ferie kunne det formentlig overførers til almindelig boligform herhjemme. Evt. for virksomheder, der har et behov for deres ansatte som udsendes på projekter. Der er formentlig også en skattemæssig side af sagen?

Er jeg på vej ud af et vildspor? Lad mig hører hvad I mener.

God weekend

Lars Y.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)