Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum med udviklingspotentiale.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ejer af siden www.uddannelsesdebat.dk. Siden startede som et lille fritisprojekt for 6 mdr siden. Ideen var at skabe et forum, hvor reklame indtægter skulle danne kapital til videre udvikling. I mellemtiden er det blevet klart, at skal siden op at køre på det rigtige niveau er der brug for en investor/sammarbejdspartner, eller bare en person der vil købe konceptet.  

Ideen er et gratis forum kombineret med en række ydelser der skal betales for.  Det skal dreje sig omkring rådgivning af uddannelsesvalg.

Her er en kort opsummering. Send en PM eller mail, hvis dette projekt vækker din nysgerrighed. 

emne: uddannelse

målgruppe: unge 15-25, dog primært 18-22 årige

Investering: omegegnen af 10.000 til 30.000, alt afhængig af ambitionerne med sitet.

Mvh.

Kristian Zullut 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:58

Taget i betragtning hvor mange gratis uddannelsesvejledningstilbud der findes på markedet tror du så ikke det er urealistisk at forestille sig at brugerne skal betale for at blive vejledt?

Burde du ikke istedet forsøge at sælge annoncer til virksomheder der finder målgruppen interessant istedet? Evt. også til uddannelsesinstitutioner som jo også i højere grad rent faktisk har store online kampagner kørende.

Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:24

Hej Ronnikc.

Det er rigtigt, at der findes en række gratis vejledningstilbud, her tænker jeg primært på UG.dk og studievalg centrene. De er eksperter i uddannelsens udformning og i dens rent formelle fakta. Min erfaring har været, at disse gratis vejledningstilbud ofte tager en række forbehold og forholder sig ikke til den enkelte person. Dette har resulteret i at det er blevet mere og mere almindeligt at betale 300-500 kr/timen for en privat vejleder, der går ind og laver en handlingsplan. Målrettede annoncer er selvfølgelig en mulighed, men vil hellere tæke på det når sitet er i fuld gang.

du kunne ikke tænke dig at indgå et partnerskab. Kan se du har med joomla at gøre;) ?

Kristian   

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:45

Send mig en mail på email@redweb.dk så kan vi da tage en snak om projektet :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)