Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tiltrækker jeg den rigtige investor / kunde?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle "de unge helte"

Lidt om mig:

Jeg er 21 år og har altid interesseret mig for trading (stocks, futures, commodities & forex). Jeg begyndte at handle med aktier da jeg var de 15-16 år, men syntes det gik for langsomt og det krævede en del penge for at lave noget, så skiftede jeg til forex (valutahandel / foreign exchange market) da jeg var 19, så har beskæftiget mig med det i cirka 2+/- år nu.

Det jeg søger er hvordan jeg kan tiltrække potentiale kunder, altså hvad der skal til for at fange deres interesse og få dem til at investerer i os, hvor "produktet", så er mig. Jeg har kontrolleret én konto før, men det varede kun cirka 6-7 måneder. Er dog i gang med at lave en hjemmeside, som måske ville være nemmere og har prøvet at skrive på de forskellige forums osv, men folk finder det lidt "sketchy" hvis de bliver kontaktet privat, især når man ikke har et navn indenfor området.

(eget konto de sidste 2 år) % monthly gain er ikke særlig højt på den her, da det er en lang fremtid investering så går kun efter maks 5% om måneden.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)