|
Hej Længe siden jeg har været herinde... Har været vidt omkring i div fora, og lst mig til en masse nyttig viden. Jeg har følgende spørgsmål, jeg håber at kunne få svar på, så jeg kan komme videre med mit nye projekt. Jeg er igang med at starte en portal op, der skal henvende sig bredt, og som skal være let at håndtere i det daglige. Joomla Jeg har en række ønsker til funktionalitet, som jeg umiddelbart kan læse mig til allerede eksisterer i ovennævnte løsninger, dog ikke sprog på brugerfladen og opsætningen, som skal være på dansk - Jeg har behov for følgende komponenter, der herunder ikke er skrevet i prioiriteret rækkefølge
Det er umiddelbart de vigtigste funktioner, jeg lige kan komme på her i skrivende stund. Når jeg har det på plads, skal det være muligt, at have en tilknyttet shop basseret på osCormerce kørende, hvor feeds derfra også skal kunne køre på portalen på et senere tidspunkt. Måske det er for ambisiøst, når det skal laves på open source, men jeg hører hellere end gerne fra jer, med jeres uforbeholdne meninger, kommentarer og eventuelle forslag, jeg i kampens hede har overset Mvh Christian |
Joomla udspringer fra Mambo hvor den oprindelige kerne af udviklere valgte at gå fra Mambo over til Joomla pga. forandringer i den måde som Mambo blev kørt på.
Joomla har helt klart den største opbakning af de 2 og er vejen af satse på i forhold til fremtiden.
Plone skal jeg ikke gøre mig klog på men Joomla kan alt det du nævner + du kan integreret en shop direkte i Joomla også kan du endda få dansk sprog på frontenden i såvel shopdelen som den alm. cms del.
Så det er absolut ikke for ambitiøst at køre i et open source system - tværtimod.
Bliv gratis medlem