Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan bliver du banned fra Ungiværk på Facebook

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Hvis jeg var iværksætter og nogen havde skrevet et indlæg på deres blog om en problemstilling omkring nogle produkter relateret til et bestemt emne. Ville jeg blive glad for vejledning. Jeg har svært ved at forstå hvordan det kan være reklame, når fx. jeg har skrevet et indlæg om fede blogging platforme på min egen blog og har lavet et godt seriøst arbejde og ikke er relateret til nogle af dem. 

Hvordan kan det være selv promovering. Det er i realiteten oplysning omkring en given produkttype.  Hvis det er godt stykke arbejde der er leveret så har det værdi for den som har behovet. 

Jeg kan godt selvfølgelig se problem stillingen omkring så ville alle forums blive oversvømmet med indlæg om dit og dat.

Admin folkene har nok en del erfaring med at administrere disse platforme. 

Men jeg er enig i reglerne nogle gange kan være svære at tyde.

God arbejdslyst!!

Rene

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René, 

Det er også det jeg har svært ved at se og det er grunden til at jeg tager det op til debat her :)

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye:

Hej René, 

Det er også det jeg har svært ved at se og det er grunden til at jeg tager det op til debat her :)

Mvh.

Jeg tror som jeg skrev at mængden at den type indhold i forums ville eksplodere, hvis de tillod det??

God arbejdslyst!!

René

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, den er jeg helt med på. 

Mit spørgsmål er så: Er det så bedre at prøve at skjule det ved, at man skriver et indlæg på sin blog og får en bekendt på FB til at dele det efterfølgende? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye:

Yes, den er jeg helt med på. 

Mit spørgsmål er så: Er det så bedre at prøve at skjule det ved, at man skriver et indlæg på sin blog og får en bekendt på FB til at dele det efterfølgende? 

nej - det her handler jo om, at hvis det er reklame - og det er jo totalt tydeligt det er det ud fra din ønske om delingen - så må det IKKE komme i indlæg 1 uanset krumspring

Det er ganske som med min egen blog - som har affilate (og det er altså rene småpenge) Princippet er klart nok. Selv om jeg skriver rene informative indlæg, type 12 gode råd om IVS - så må jeg IKKE lægge det i nystartet tråd - da der nu en gang er den affiliate - og jeg må så naturligvis heller ikke bede en ven dele det

Jeg må svare personer der beder om råd til IVS, at xxxx og de iøvrigt er velkomne til at se min blog med indlæg yyyyy fordi det er langt mere dækkende end et kort facebook svar

Det er ret klart, at hvis en facebook gruppe der har klare holdninger til ikke reklame i første tråd oplever, at et medlem tilmed søger skjulte muligheder for at fyre sin reklame af i start indlæg, ja så bliver man da banned for good

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, 

Tak for dit svar og helt enig. 

Nu bruger jeg ikke affiliate eller adsense på min personlige blog og du kan se indlægget som jeg delte med andre SEO nørder samt på iværksættere her: http://kristianole.dk/seo-plugin-til-wordpress-top10-2016

Der er ikke noget skjult reklame i det indlæg som jeg ser det - eller tager jeg fejl? 
Er det pga. mine widgets hvor jeg linker de til andre projekter jeg laver? 

Det er lidt de svar jeg også leder efter :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, 

Tak for svar :)

Yes, det var det jeg mente med dem jeg har ude i mine widgets (højre side af hjemmesiden). 

Men det er nu engang sådan at min personlige blog er sat op - ville da være ked af, at skulle lave om på det, for at det ikke bliver for meget reklame - men ja, du har nok ret at det er grunden til det.

Jeg mangler bare lige en bekræftelse på at det er tilfældet fra folket bag grupperne :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Debat og debatkultur er altid en sikker vinder!!!

God arbejdslyst!!

René

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Debat og debatkultur er altid en sikker vinder

Hvad mener du med det? :)

Og god arbejdslyst til dig også René :)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)