Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelsesret på et betalt event?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er begyndt at tilbyde udendørs-events på nogle timers varighed.
Tilmeldingen foregår ved betaling via MobilePay og at markere Facebook eventet - som "deltager".
Hvis en deltager ikke møder op og har betalt for at deltage i eventet, kan han/hun kræve pengene refunderet?
Og hvad hvis deltageren en time før skriver på facebook, at han/hun desværre ikke kommer alligevel, men har betalt.
Er jeg så forpligtet til at give pengene tilbage - eller er det "for sent" at melde afbud?
Eller er det bare sket når man har betalt?

I min verden tænker jeg, at hvis en deltager har betalt for deltagelse for 2 uger siden, og kontakter mig 24 timer før eventet og melder afbud, og ønsker pengene refunderet, er det helt fint med mig.

Jeg har nu oplevet at der er nogen som har betalt, men ikke møder op og skriver i sidste øjeblik, at de ikke kommer.

Ingen har spurgt om noget med at få penge tilbage, det er småbeløb.. jeg ønsker bare at høre hvad der er lovpligtigt, hvis én en dag ønsker pengene refunderet.

Tak for hjælpen//  

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Et event må takseres som et kursus, og her er tilmeldingen bindende, når du først har tilmeldt dig. Lidt ligesom hvis du tilmelder dig en koncert eller lignende :)

Det ville måske være en god ide, hvis du lavede nogle tilmeldingsbetingelser, således dine potentielle kunder kender reglerne før de tilmelder sig. Så undgår du problemer og spørgsmålet omkring, refundering eller ej :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)