Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Talentinvestor lever op til navnet !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer 

Saa toer jeg sku godt kalde mig selv lidt af en investor!  jeg er 18 aar og har handelt med aktier i 3 aar, og det har gaaet godt lige siden jeg begyndte.   Min sidste handel har vaeret med Achorsens som jeg koebte til kurs 10,50 og solgte til kurs 13,00 5 dage senere - tror nok jeg gir bajere til gutterne her i weekendenBeer

God weekend
Hilsen 
Peter

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 01:46
Tillykke det er da for cool Yes

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:56
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Tillykke med det.
Husk dog, at du kun har været investor i opgangstider og at du derfor næsten ikke har kunnet undgå at tjene penge.
De næste år kan det nemt gå ned og så vil du opdage at du også skal til at drikke en del gravøl.
Det er ikke for at være negativ, men jeg kender det fra mig selv, at man føler at man er klogere end markedet, men pludselig taber man det hele..
Så pas på pengene og husk to ting:

"Never catch a falling knife"

Og den dyreste sætning i verden: "Nu kan den da ikke falde mere"

Dbh Martin

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 04:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg giver dig fuldstaendig ret i at jeg og mange andre har reddet paa aktieboelgen, men jeg ved ogsaa godt at markedet er i den modgaaende fase.  

Vi kan jo ikke komme uden om at den globale oekonomi er overophedet, derfor kommer denne recesion heller ikke som den store overraskelse. USA bliver jo noed til at goere noget med deres daarlige boligmarked, svage dollar og en stigende olie for at undgaa inflation.

Saa derfor har jeg personligt taenkt mig at soege andre graesgange end det Amerinkanske og Europaeriske marked, jeg tror nemlig at steder som Oesteuropa og Indien slet ikke er oppe i det gear som de burde vaere - men hvad tror du Martin?   kunne da vaere intressant at hoere meningen fra en af Danmarks topfolk.

dbh Peter

ps.

Risk comes from not knowing what you're doing.  Warren Buffet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)