Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af salg af T-shirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har en rigtig fed forretningside med nogle t-shirts, som jeg ved, hvordan skal se ud, og som jeg gerne vil sælge via webshop B2C- ihvertfald til en start. 

Jeg synes bare, det er en jungle og finde frem til, hvad der er billigst, nemmest og hurtigst.

Er der nogen, der har nogle gode tips, forbindelser eller andet, jeg kan bruge?

Hvordan foregår selve designprocessen typisk, (hvis noget er typisk) i den branche? Mine T-shirts er ganske simple med enkelt tryk, men jeg har krav til stofkvalitet, farver osv. Det skal ikke være noget billigt skrammel. 

Jeg kunne også tænke mig at vide, hvilke fordele og ulemper, der er ved automatisering af salg vs. salg hvor jeg selv skal ordne alt teknisk, logistisk osv. Udover tidsaspektet selvfølgelig. Er det fx nødvendigvis billigere at stå for det hele selv?

Hvordan foregår det med salg, der mere eller mindre kører automatisk?

Hvis jeg selv står for det, hvordan foregår det så?

Jeg har også tænkt på muligheden for, at købe et parti af den "grund-T-shirt", jeg vil have lavet, og så "kun" få trykt motivet på trøjen og syet logomærket i nakken. Er der nogen, der kender til den mulighed?

Tak for hjælpen :-)

DBH Karina Skype-Wink

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina.

Dit spørgsmål er lidt rodet sammen og forstår det ikke helt.
Taler du produktion eller webshop?

Hvis du taler webshop tror jeg du ser forkert på det.
Via 123hjemmesider kan du nærmest gøre det gratis men ingen ser din side.

Hvis du vil sælge er det en invertering akkurat som hvis du åbner ny butik.
Du kan vælge at gøre det i baglokalet i dit hus men ingen ser det, eller du kan starte på gågaden hvor folk som allerede er købe-klar ser det med det samme.

IT verdenen kan sammenlignes meget med virkeligheden.

Set fra det synspunkt hvad er det så du vil?

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Kan godt se, første del kan misforstås som i, jeg taler om webshop som det primære issue. Det er ikke tilfældet.Skype-Blush

Jeg er interesseret i at finde ud af, hvordan jeg lettest, hurtigst og billigst kommer i gang med at producere og sælge t-shirts online.

Webshopdelen har jeg styr på, men skrev blot dette, for at mine spørgsmål til

designproces

automatiseringsproces (ment som eksterne samarbejdspartnere, der mere eller mindre ordner det hele)

do it yourself (hvor jeg selv henter, pakker, sender o.s.v.)

- har indflydelse på, om jeg sælger fra butik eller webshop.

Så alt, der har at gøre med selve marketingdelen, har jeg styr på.

Jeg mangler input til, hvordan det helt konkret og ned i detaljen KAN gøres og plejer at blive gjort (hvis man ser på hhv. designproces, automatisering og do it yourself - og gerne andre emner, jeg ikke har berørt) og hvilke muligheder jeg har, når jeg gerne vil have produceret en T-shirt - hvis det vel at mærke skal ske forholdsvis hurtigt, billigt og nemt.

Jeg aner intet om, hvordan sådan en proces foregår og hvor jeg skal starte, men har selvfølgelig nogle formodninger, hvilket ovenstående også gerne skulle afspejle.

Derfor beder jeg egentlig om folks hjælp til at blive klogere på processen.Skype-Wink

Håber det giver mening?

DBH Karina

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej karina.

Ring eller skriv til mig på bengtssonglass @ gmail.com eller 42657580

Jeg har kontakter til systuer i <Brasilien og de kan levere til rimelige priser i små mængder . Også dit ejet personlige design. Stof,etiket og tryk, er du med til at bestemme.

mvh

søren bengtsson

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Fedt!

Jeg kontakter dig i dag.

DBH Karina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)