Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HP Recovery disk... Hvordan formatere jeg ?..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Håber der sidder et par stykker med lidt mere hardcore IT-viden end jeg selv derude..

Jeg sidder med den bærbar på HP der er lavet så fikst at jeg ikke behøver nogen CD'er for at formatere den (den har det ikke så godt , så det trænger den til).. Men, hvordan **** får jeg sådan noget stads til at virke ?..

Har så godt jeg kunnet, forsøgt at boote på drevet der, så vidt jeg lige kan huske hedder 'H', men det eneste jeg kan vælge imellem er noget USB, CD/DVD-rom, eller Local disk boot.. Så det hjælper mig ikke meget, da min Recovery er en del af den der Local Disk (så vidt jeg ved)..

Er der nogen der har nogle konstruktive forslag ?..

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:28

Nu kan jeg umiddelbart kun tale for andre bærbare jeg har set på.

Men her har recovery drevet kun været til Recovery funktionen som findes i windows... Altså hvor man ber windows om at genskabe sig selv ved det punkt hvorfra man aktiverede Recovery første gang, hvilket plejer at være ved første opstart efter man har købt sin bærbar.

Under systemværktøjer er der systemgendannelse... men mener også HP har deres eget gendannelsessoftware, som følger med?

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:22

Du trykker F11 når du booter din pc, derved får du adgang HP_RECOVERY og til at geninstallere Windows til som på købs-tidspunktet.

du skal så lige huske at opdater den bagefter

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 16:32

Lige et dumt tilføjelses spørgsmål...

Når man trykker F11 og bruger HP recovery, mister man så alle sine data?
Som for eksempel mails, billeder, software osv.?

Eller er det bare selve windows installationen den ændrer på?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)