Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring - ting forsvundet / stjålet fra kælder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen herinde som ved om forsikringen generelt dækker indbo (hoppyudstyr) som er stjålet fra kælder? Der star ikke noget helt præcist I min police, da det vist er et fortolkningsspørgsmål, men måske nogen herinde har erfaring med det. Kælderen er last, men det er mit kælderrum ikke. Det drejer sig om hoppyudstyr købsværdi 1.500 kr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:34

hør din forsikring - men ret sikker på der ikke er dækning når dit kælderrum ikke er låst - for så kan jo alle med adgang til selve den store kælder - tage dine ting. Du skal kunne påvise fysisk, at døren er brudt op (og formentlig via politianmeldelse)

Desuden er der vel risiko for at de 1500 ligger i selvrisiko området som ikke dækkes, men hør din forsikring - og så lås på fremover

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:34

1500 med værdi forringelse efter alder og selvrisiko som du vel har er der vel næppe meget at hente anyway ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:37

Uanset om der er dækning eller ej, så kan det næppe betale sig at gøre noget, hvis der kun er tale om 1.500 kr...

En anmeldelse vil blot medføre, at dine andre forsikringer stiger i de kommende år, og så ender du med at betale mere der, end den der sag omhandler...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)