Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknologien bag dba.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne høre jeres vurdering af hvor svært (eller "let") det er at udvikle en tilsvarende teknologi, der ligger til grund for websitet dba.dk. Her tænker jeg især på den måde man forholdsvis let kan oprette annoncer. At man som udgangspunkt kan annoncere gratis, hvis man vælger deres mest simple produkt. Men især også den måde dba.dk tilbyder/pusher på for add on salg i form af fremhævede annoncer, at den vises på forsiden, i toppen osv. Såvidt jeg ved er det hele maskine styret. Jeg ser virkelig frem til at høre fra jer.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok ikke noget du selv kan gøre men for en erfaren webudvikler er det som sådan ikke svært at lave.. Det tager dog noget tid og vil derfor nok koste en del :)

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Når du siger at det vil koste en del har du så en ide om hvormeget? Taler vi primært om antal programmerings/design timer? og evt. hvormange?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært lige at komme med et bud da det kommer an på ambitions niveau, kompleksiteten af de forskellige feeatures m.m. - men det kan hurtigt koste 100.000,- eller mere :)

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

MobileGuru:

Hej Rasmus,

Når du siger at det vil koste en del har du så en ide om hvormeget? Taler vi primært om antal programmerings/design timer? og evt. hvormange?

Wordpress kan jo klare det meste. Så faktisk behøver det ikke at koste alverdens at komme i gang med sådan en køb-og-salg side. Et webhotel, et domæne, en wordpress installation og et theme til 50-60 dollars + lidt udviklertimer for tilpasse sitet, så er man jo egentligt i gang :-)

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Rasmus,

tak for dine hurtige svar. 

Når du siger DKK 100.000 er det så for eksempel 400 timer til 250kr/ time? eller vil du vurdere det til flere timer?

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Umiddelbart vil jeg tro at der skal udvikles en database for at kunne håndtere annoncer og et relateret add on sales modul. Hvad siger du til det?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MobileGuru:

Hej igen Rasmus,

tak for dine hurtige svar. 

Når du siger DKK 100.000 er det så for eksempel 400 timer til 250kr/ time? eller vil du vurdere det til flere timer?

Mit bud er bare et hurtigt overslag uden at jeg som sådan har estimeret timer.. Men jeg tænker det nok ud fra en timepris på 550 - 750 kr.

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MobileGuru:

Hej Morten,

Umiddelbart vil jeg tro at der skal udvikles en database for at kunne håndtere annoncer og et relateret add on sales modul. Hvad siger du til det?

Tja, som jeg skrev, så skal der bruges nogle penge på nogle udviklertimer. Men i forhold til hvis det skal bygges fra bunden, så bliver det meget billigere med wordpress løsningen. Jeg er ikke bekendt med om der findes dedikerede annonceplugins af den slags til wordpress, heller ikke et add on sales modul. 

Men der skal nok være noget der ligner som mangler nogle funktioner; og disse plugins kan der så udvikles på. 

Men hvis man gerne vil bruge ekstremt mange penge på, at genopfinde den dybe tallerken, så er Wordpress nok ikke lige sagen :-)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud er som sådan også baseret på at man bruger en system som Wordpress eller et andet CMS.. - Det er selvfølgelig tåbeligt at opfinde den dybe tallerken igen hvis det ikke er nødvendigt :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)