Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af varepartier.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Jeg er på udkig efter nye varepartier, så hvis du ligger inde med varer du skal af med, så hører jeg gerne nærmere. 

Der er ikke som sådan noget specielt jeg er på udkig efter, så skriv gerne en besked i indbakken så kan vi tage den derfra. 

God aften.
Mvh.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Saxis kan du nu på 5 minutter oprette en salgsannonce, med salg af restlager, varepartier eller inventar. Du vil blive kontaktet af vores købere helt automatisk. 
Opret en salgsannonce her og find købere til dine aktiver for kun 99 kr. pr. måned (tilbuddet gælder i en begrænset periode.)

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg har lukket webshoppen og står tilbage med et parti som består af slips, butterfly, slipsebokse, seler, slipsenåle og mm. Jeg ønsker derfor at sælge mit varelager. Hvis det har din interesse så lade mig hører fra dig.

Skriv din mail til mig så sender jeg billeder.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe, 

Jeg ligger som sådan ikke inde med varepartier. Dog kan jeg via mine leverandører skabe gode priser indenfor parfume og kosmetik, hvis jeg laver store partier. 
Så hvis der skulle være noget hel konkret på nogle enkelte mærker eller lignende, kan jeg sagtens prøve at lave et skarpt tilbud til dig. 

Du kan fange mig på: Mark@parfume-s.dk

Mvh Mark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)