Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med Plakater! Design feedback ønskes :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Jeg har startet en webshop med plakater. (Så nu har jeg for første gang startet min HELT egen shop) :)

Den hedder www.papapapa.dk og jeg gad rigtig godt have noget feedback på design og funktioner :)

Jeg vil sætte stor pris på konstruktiv kritik, men rå kritik modtages også ;)

Vh Daniel

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Asskicking webside, ser ud proffesionelt, elsker den pastel farve balance, virker fint med responsive. Uanset de 117 error/warnings som w3 validator viser, virker siden ret fint.

Den sidste ting som jeg vil foreslå er at finde en virkelig fed google font, samt gøre produkt titlen mindre på forsiden, ser lidt mærkeligt omkring tablet-størrelsen.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed side.
Fandt en stavefejl "fortolknin-gen" gætter på at der ikke skal være bindestreg.
Må man være så fræk og spørge hvad den har kostet og hvilken platform du bruger til shoppen? :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ivan 

Rigtig flot webshopløsning som I har fået stablet på benene! Visuelt sætter designet nogle fede rammer for jeres produkter, som uden tvivl er medvirkende til at øge chancerne for at målgruppen måtte finde jeres produkter tiltalende og attraktive. 

Jeg savner dog lidt en klassisk menu, hvor jeg som besøgende let kan danne mig et overblik over indholdet på shoppen. Synes I skal arbejde med at kombinerer det visuelle, med en generelt højere brugervenlighed ift. sorteringen af jeres produkter og indhold. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Virkelig flot side du har lavet. Det eneste jeg lige bemærkede var at jeres favikon ikke bliver vist i min browser (chrome). Jeg ser et Magento ikon.

Edit: Det er på nu. Ved ikke hvad der skete.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed Magento shop! Syntes du har fået det helt rigtige design til opgaven, godt klaret.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne evt. indsætte fragtprisen og leveringstiden i din top af siden sammen med kundeservice og telefon nr. 

På nuværende tidspunkt skal man ind på produktet, for at se det.

/Martin Sølberg

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nøj, den er flot.
Hvis jeg skal sige 1 ting, så er det at nogle af billederne på forsiden er lidt misvisende. Plakaterne på billederne er nemlig generelt ret store (min. 50x70cm ligner de), men når jeg så går ind for at bestille kan jeg maks vælge 30x40 cm. Måske er det noget i får hjem senere? Især på dette billede er det lidt misvisende, når der reklameres for 30 x 40, men vises noget der er meget større (eller også er det en meget lille bænk?):



Og så I tråd med det Frederik-N siger, er der mange af de der bindestregs-fejl på f.eks. http://papapapa.dk/om-papapapa.

Ellers er der ikke en finger at sætte herfra. Jeg synes det er både flot og brugervenlig. Jeg vil i øvrigt anbefale dig at sende nogle samples til et par boligbloggere, og få noget 'gratis' reklame den vej. Jeg ved at nordiske plakater er et hit på de kanter :)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med webshoppen.

Designet er elegant og jeg kan godt lide det bredde design.

2 mindre detaljer:
- På forsiden der står menuen lidt forkert når man scroller
- På varekortet, synes jeg godt at der må være en tydeligere farve i "køb"-knappen.

På en 27" retina skærm, der synes jeg ikke at der er for meget luft til højre for menuen, når den er slået ud.

Ellers en super fin webshop.

Hvis det skulle lyste, så er du velkommen til, at tilmelde dit webshop-link på min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/

En idé til en slags "åbnings-kampagne" kunne måske være at bruge FindEnWebshop bud-funktion.
Dine kunder kan byde på dine produkter, og du kan uforpligtende takke ja til de bud som du synes er bedst. Det er en lidt anden måde at sætte en rabat på produkterne på. 
Bud-funktionaliteten kan enten foregå direkte på din webshop eller fra min hjemmeside.
Du er velkommen til at skrive til mig, hvis det er.

God vind i webshop-sejlende

Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan rigtigt godt lide hjemmesidens design. Men der er ikke ret stor variation i plakaterne (Regner med der kommer flere designs med tiden)

Også er det også ærgerligt at hjemmeside navnet fylder så meget i bunden af plakaten. Det kunne om designes, eller gøres mindre :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)