Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Webdesigner

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er du webdesigner, der ønsker at tjene mere på din egen hosting for kunder, eller gider du ikke selv at have besværet mere? MEGAhost tilbyder nu en klippestabil og anonym reseller løsning med eget kontrolpanel (directadmin) til dig og dine kunder!

Se mere her:

http://www.megahost.dk/reseller.php (vi kører kun linux webhoteller)

MEGAhost er ikke den største udbyder, men vi VIL være den bedste :-) 

For flere oplysninger og dialog, kontakt mig venligst på henrik at megahost.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:19

Henrik Nielsen:

MEGAhost er ikke den største udbyder, men vi VIL være den bedste :-) 

Hvor finder jeg lige jeres Windows løsninger - jeg bruger ikke PHP?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:30

Hej

Jeg har rettet mit indlæg, vi kører kun med linux webhoteller pt.

Tak for hjælpen!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:33

Oxkjær, du kan sagtens køre PHP på Windows, og du kan køre de fleste Windows teknologier på Linux. Det er forkert at shoppe efter et "Windows webhotel" da det absolut intet siger om hvad selve hotellet udbyder. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:44

.Net og *nix spiller vist ikke så godt sammen ;)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:45

mcsolutions:

Oxkjær, du kan sagtens køre PHP på Windows, og du kan køre de fleste Windows teknologier på Linux. Det er forkert at shoppe efter et "Windows webhotel" da det absolut intet siger om hvad selve hotellet udbyder. 

Det er muligt, men nu er jeg ASP-mand og det er altid forbundet med alverden problemer når man skal afvikle ASP sider på en "wannabe-windows" server.

Derudover, så er det de færreste ASP specifikke komponenter der virker med en ASP fortolker.

Alt kan selvfølgelig lade sig gøre med diverse krumspring, men hvorfor bruge tid på det når der nu findes andre muligheder - læs: Windowsserver.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:46

Ronnikc:

.Net og *nix spiller vist ikke så godt sammen ;)

Jo jo det kører skam udemærket, vi har det i produktion flere steder. .NET er et dejligt framework, for slet ikke at tale om C# ;) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:55

Oxkjær:

Det er muligt, men nu er jeg ASP-mand og det er altid forbundet med alverden problemer når man skal afvikle ASP sider på en "wannabe-windows" server.

Som nævnt før så kører ASP.Net udemærket på andre platforme, ved ikke hvad du mener med en "wannabe-windows" server.

Oxkjær:

Derudover, så er det de færreste ASP specifikke komponenter der virker med en ASP fortolker.

Nu bliver jeg i tvivl om du snakker ASP Classic her? ASP Classic er nemlig det eneste sprog der fortolkes, idag er der ingen som laver nyudvikling i ASP. Det foregår idag i ASP.Net, der findes to grunde til at man idag arbejderi ASP Classic, og den ene er at man har noget software som oprindeligt blev udviklet til ASP Classic der skal vedligeholdes, den anden grund er at man har inkompetente udviklere i virksomheden.

Der kan være gode grunde til begge årsager, men fact er at alle seriøse virksomheder idag enten er rykket over på .NET eller et andet sprog, desuden bliver ASP Classic også afviklet med en fortolker på windows, så du skriver egentlig her at ASP Specifikke komponenter aldrig virker? 

Oxkjær:

Alt kan selvfølgelig lade sig gøre med diverse krumspring, men hvorfor bruge tid på det når der nu findes andre muligheder - læs: Windowsserver.

Du forstår tydeligvis ikke hvad jeg skriver! Du er _ikke_ på udkig efter en windows server, du er på udkig efter en "IIS" server med "ASP(classic/.net)" understøttelse. 

Vi har windows servere som ikke kan køre ASP, dem kan du godt få en account på men hvis du forventer at afvikle ASP applikationer på dem bliver du slemt skuffet ;)

Jeg siger sådan set bare til dig at du skal sørge for at sige det du mener, for det du lige har sagt giver absolut ikke megen mening :) 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:06

Okay, jeg udvikler i "ASP classic" som du så fint kalder det, så kan du jo kalde mig inkompetent eller useriøs hvis det er det du lyster.

Jeg stopper her da jeg tilsyneladende ikke kan forstå hvad du skriver. Gav det mening for dig?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:12

Ellers har du blot ikke fulgt med tiden? Men du lever sikkert fint af dine evner som de er nu og der vil sikkert også være masser af Asp classic applikationer at vedligeholde mange år frem i tiden :) Bare se på sprog som f.eks. Cobol ... der er stadig mange udviklere der arbejder i det til dagligt på trods af at det er både forældet og klodset ... men det var sq smart for tyve år siden :)

Men pøj pøj ellers :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)