Det er muligt, men nu er jeg ASP-mand og det er altid forbundet med alverden problemer når man skal afvikle ASP sider på en "wannabe-windows" server.
Som nævnt før så kører ASP.Net udemærket på andre platforme, ved ikke hvad du mener med en "wannabe-windows" server.
Derudover, så er det de færreste ASP specifikke komponenter der virker med en ASP fortolker.
Nu bliver jeg i tvivl om du snakker ASP Classic her? ASP Classic er nemlig det eneste sprog der fortolkes, idag er der ingen som laver nyudvikling i ASP. Det foregår idag i ASP.Net, der findes to grunde til at man idag arbejderi ASP Classic, og den ene er at man har noget software som oprindeligt blev udviklet til ASP Classic der skal vedligeholdes, den anden grund er at man har inkompetente udviklere i virksomheden.
Der kan være gode grunde til begge årsager, men fact er at alle seriøse virksomheder idag enten er rykket over på .NET eller et andet sprog, desuden bliver ASP Classic også afviklet med en fortolker på windows, så du skriver egentlig her at ASP Specifikke komponenter aldrig virker?
Alt kan selvfølgelig lade sig gøre med diverse krumspring, men hvorfor bruge tid på det når der nu findes andre muligheder - læs: Windowsserver.
Du forstår tydeligvis ikke hvad jeg skriver! Du er _ikke_ på udkig efter en windows server, du er på udkig efter en "IIS" server med "ASP(classic/.net)" understøttelse.
Vi har windows servere som ikke kan køre ASP, dem kan du godt få en account på men hvis du forventer at afvikle ASP applikationer på dem bliver du slemt skuffet ;)
Jeg siger sådan set bare til dig at du skal sørge for at sige det du mener, for det du lige har sagt giver absolut ikke megen mening :)