|
Hej AminoVenner Er der en computersagkyndig der kan hjælpe mig med forklaring? Min computer er begyndt at blive langsommere 1) Der kører 66!! processer på min computer, og jeg har kun explorer åben. Det virker som et abnormt højt tal. Er det normalt? Nogle af dem kan jeg kende - såsom GoogleDesktop.exe og iexplorer.exe De hører vel med til de programmer der kører. Men mange af processerne har underlige navne som lxbkbmgr.exe, SFAgent.exe, msmsgs.exe, attmain.exe, TotBtMng.exe og jeg ved ikke hvad. Jeg prøvede at afslutte nogle af processerne, for at se om det ville hjælpe. Men pludselig afsluttede jeg en process så Windows genstartede. Der var åbenbart noget jeg ikke måtte pille ved.
2) Computerens CPU-brug svinger uhæmmet. Jeg sidder på en bærbar fujitsu siemens Amilo M3438G PentiumM760 2.0 Ghz med 2gb ram, så jeg burde vel have computerkræft nok? Jeg har også en formodning at der kører en masse programmer i baggrunden der starter automatisk op. Hvordan ser jeg hvilke programmer der gør det? Og hvordan slår jeg det fra?
Puha det blev en ordentlig omgang. Jeg håber det giver mening for nogen herinde. På forhånd tusind tak for hjælpen. Hilsen Morten - snart frustreret computerbruger.
|
Der er ikke noget unormalt i antallet af processer! Hvilken Antivirus og firewall bruger du?
Bliv gratis medlem