Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTTPS fejler hjælp!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du fikset det? :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får en pro til at se på det for har læst det er ret vigtigt ellers kan man jo gå hen og tabe trafik på det :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

God artikel ja. Og ja, det er bestemt vigtigt, at den ikke melder nogle fejl på det område.

Håber I får det til at køre:)

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja held og lykke med det!

Kender måske en som kan gøre det, så er det bare at sige til.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Rigtig fed værkstedhumor at linke til en SEO firmas hjemmeside der også lider af blandet indhold af HTTP og HTTPS og heller ikke har nogen grøn hængelås på adresse linien ligesom din egen hjemmeside.

Det viser jo blot hvor svært det kan være at få det tekniske HELT på plads når man konvertere til en HTTPS webside.

 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har orange triangle grey lock 42. Jeg ved endnu ikke hvad årsagen kan være til dette men det må jeg jo prøve at finde ud af eller få lidt hjælp til det.

Mine countere fra Peak, Chart & Livecounter ser ikke ud til at virke længere til mit SSL site så det ikke helt uden problemer at skifte :(

Jeg har skrevet til dem om der findes en løsning. Er jeg mon for hurtigt ude og skulle have ventet ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Ja jeg har orange triangle grey lock 42. Jeg ved endnu ikke hvad årsagen kan være til dette men det må jeg jo prøve at finde ud af eller få lidt hjælp til det.

Mine countere fra Peak, Chart & Livecounter ser ikke ud til at virke længere til mit SSL site så det ikke helt uden problemer at skifte :(

Jeg har skrevet til dem om der findes en løsning. Er jeg mon for hurtigt ude og skulle have ventet ?

Ved livecounter understøtter vi https. Du skifter bare http med https i javascript koden.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Link.

Jeg har som sagt aldrig haft nogen problemer med det, men du skulle nok have haft en programmør indenover som kunne støtte dig.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)