Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Databehandleraftale på engelsk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Fra  ABC SERVICEFIRMA Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange af jer ved, skal der oftes en databehandleraftale på bordet når et system indsamler/behandler personhenførbare data sættes i produktion, ellers kommer Datatilsynet efter en. 

Jeg står nu i den situation at mit system (som indsamler og behandler personhenførebare data) skal flyttes til servere et andet sted i EU (AWS i Irland). 

I den anledning leder jeg efter en databehandleraftale på engelsk. Er der en af jer gode Aminoer som har sådan en kontrakt liggende, eller eventuelt kan pege mig i den rigtige retning? 

På forhånd tak Yes

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vingtoft. 

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, det beklager jeg meget, men jeg vil høre om du har haft held med din søgning? Hvis ja, har du mulighed for at dele noget viden med mig? 

For vi står nemlig i samme situation som du stod i tilbage i September, at vi skal have underskrevet sådanne en databehandleraftale med vores serverudbydere, og dertil leder jeg også efter en engelsk udgave. 

Jeg håber du har haft heldet med dig! 

Mvh. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv kigget lidt de seneste dage, men har ikke fundet the holy grail endnu.

Derfor vil jeg nok tage udgangspunkt i datatilsynets skabelon https://www.datatilsynet.dk/nyheder/nyhed/artikel/Ny-skabelon-skal-hjlpe-virksomheder-og-myndigheder-med-at-blive-klar-til-databeskyttelsesforordning/ og oversætte den til engelsk.

Ellers kan man bruge KL's version på engelsk: http://www.kl.dk/Okonomi-og-administration/Administration-og-digitalisering/Databeskyttelse-og-sikkerhed/Information-om-forordningen/Databehandleraftale/

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)