Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valentines-dag nærmer sig...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg har hjemmesiden www.lovebuilding.dk - rettet mod parforholdsmarkedet. Og nu nærmer Valentines dag sig...så nu fylder jeg på.

Måske kender du til et godt sted, jeg kan reklamere...? Eller måske vil du ha' din virksomhed nævnt i et banner, i den forbindelse.

Hvad er en stor flot gave til den, man elsker?

For bare 100,- kan jeg måske gi' din virksomhed en mulighed for synlighed. Send mig navnet på dit produkt eller virksomhed, så vender jeg tilbage.

For tiden køber jeg nye varer ind til min webshop, og jeg skal til at arrangerer et par ture til par. Du kan også skrive i min nye debat, sende mig gode idéer til varer, bestille nyhedsbrev eller...hvad med din kæreste/ægtemage? Du kan altid bestille noget, som bliver sendt ud i dag, en anden dag eller på Valentines dag (skriv valentins dag). Afmelder du (gerne i god tid), så sender jeg dig en tilgodemail eller vi ordner det med penge tilbage (-;  

Kærlig hilsen fra Karen Heidi Kari, www.lovebuilding.dk , også medlem af facebook.dk

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:55

Hej skønne Q`er

Det er en skøn side i har der - super ide og når vores kurser er klar kommer jeg da klart tilbage og byder ind med noget.

En stor flot gave er jo mange ting :D

Gaven jeg savner:

Jeg ville elske både at få og at give - et færdigt pakket e-gavekort eller fast gavekort? på ex antal par/forkælelses datoer, tider hvor jeg/min kæreste er skrevet i kalenderen og oplevelserne er booket og aftalte. 

Oplevelser som jeg ikke selv skal ud og opfinde og selv samle som pakker, jeg vil gerne have dette tilbud som ”færdigretter” så jeg bare kan krydse dem af og så har jeg booke oplevelsen der passer lige til min kæreste.

Fodbold, eller faldskærms udspring, musical eller rockkoncert – men det fede ville være at gaven til ham også lidt er en gave til mig, og omvendt, da det skal gøres sammen så får vi begge en oplevelse ud af det.

Det kunne være et katalog hvor i udbyder flere forskellige færdige pakker og så et… eks: rabat v/ 3 oplevelser…   

Romance: d 26/3 booket bord på … og efterfølgende en tur i teateret… pris …

Get away: d 28-30/5 wegenttur til London, på … hotel m besøg på museum… pris…

Parken: d ... fodbold m … og alt hvad dertil hører etc…

Eksperiment: et sexcoach møde, m efterfølgende hotelophold...

Det var noget jeg ville købe, og ja det er jo kun ens fantasi der sætter grænserne her og den har i jo nok af ka jeg se på siden…

Hav en fortsat magisk mandag

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:34

Hej Trulle

Ja, kom endelig tilbage. Du har en skøn fantasi og alletiders forståelse (-: Tak for idéerne.

Kh Karen Heidi Kari, www.lovebuilding.dk

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:11

Hej igen piger

Jeg fandt lige nogle der måske var sjove at lege med for jer :)

www.exprise.dk

Hav en super dag...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)