Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEVERANDØRER

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Primodo:

Jeg interessere mig meget angående tøj. Jeg har prøvet at kontakte en/flere leverandør angående tøj, men intet held... Derfor er håbet lidt gået fra der og prøver nu at finde noget nyt. Har også længe tænkt at det måske ikke var den bedste idé, da der er mange som prøver at få deres eget mærke ud men tit går i vasken.

Men interesser mig meget for

Tøj

Ur

Armbånds smykker

Sko

Til mænd

Og hvad skriver du til dem ? HVis det er lige saa userioest som din traad her er det nok en af grundene til at du ikke har hoert noget.

Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Synes bare du skal din kæft idiot. Har dine forældre tabt dig som barn? Tror jeg sku. Hvis du ville diskutere med mig så send din E-mail så kan vi diskutere og se hvem der er en "unge". Haha.

Små nosser du har kan jeg fornemme.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 14:06

Primodo:
Synes bare du skal din kæft idiot. Har dine forældre tabt dig som barn? Tror jeg sku. Hvis du ville diskutere med mig så send din E-mail så kan vi diskutere og se hvem der er en "unge". Haha.

Små nosser du har kan jeg fornemme.

Din indlæg siger da viost mere om dig end om mig ;-)  Har absolut ikke behov noget ønske om at bruge min tid på at maile men så "intelligent" et menneske som dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:32

Hej Primodo

Jeg tror, at det der får folk til at skrive som de nu engang gør, er at dit indlæg mangler præcision (ment på venligst mulige måde). Det er et meget åbent spørgsmål du stiller allerførst, hvor det lyder (i andres ører) som om du søger svar på hvad du skal starte op, hvad du skal sælge, og hvilke leverandører du bør kontakte for at sælge pågældende varer. Det er yderst svært at svare på et sådan spørgsmål - du er dog langt fra den første der har lavet et sådan indlæg herinde. Det sker indimellem at nogle laver et indlæg, og spørger "hvad skal jeg sælge/starte op". Det er jo i og for sig, ikke et spørgsmål, som andre end en selv, kan svare på.

Dernæst, så har tråden taget en meget uheldig drejning, og jeg tror desværre med det sprogbrug der er blevet efterladt her, ikke at du får yderligere svar eller hjælp fra andre herinde. Amino.dk er et forum hvor vi forsøger at hjælpe og vejlede hinanden på bedst mulige måde, men tonen skal holdes i et acceptabelt niveau, ellers glider hele tråden fra hinanden.

Det jeg umiddelbart vil anbefale dig at gøre, er at sætte dig ned og gennemtænke hvad det er ud brænder for at sælge (ved godt det er skrevet senere hen), og så udfærdige en forretningsplan og en skitse over, hvordan du har tænkt dig at gribe det hele an. Vil du benytte dropshipping (så skal du ikke satse på tøj og sko), vil du have en fysisk forretning, vil du have et større lager og sortiment, hvem er din målgruppe - ALT bør du inddrage og gennemtænke. Det tror jeg også gør det lettere for dig, at lave et indlæg herinde, hvor spørgsmålene så måske er lidt mere præcise og lettere for andre at svare på.

Med hensyn til det at kontakte leverandører, så skal du tænke på, at det er dig der kommer til dem med en anmodning, og ikke omvendt. Det vil sige, at de skal som regel gerne vide hvad dine planer er for salg af deres varer, hvordan vil du eventuelt markedsføre varerne/brandet, tager du eget lager, hvad forventer du af eventuel omsætning - se det lidt som en jobansøgning, hvor du også skal udpensle hvorfor virksomheden skal tage netop dig ind. Hvad kan du gøre for dem, og hvad kan du tilbyde. Det er ikke let, men sådan kommer du bare længst.

Synes dog du bør overveje om du ønsker at sælge tøj og sko mv., det er en ufattelig svær branchegren at begive sig ud på, hvor mange ofte ender med at lukke næsten før de er kommet igang. Store og kendte mærker er næsten umulige at komme i nærheden af, medmindre man kommer med en ualmindelig professionel attitude, en kapital af format i baghånden og hvis det er websalg, så en yderst professionel webshop.

Dette er blot nogle af mine tanker med hensyn til den tråd her - håber du kan bruge noget af det, og det måske giver lidt stof til eftertanke. En ting er ihvertfald sikker - herinde, eller mange andre steder, kommer du altså ikke langt med at kalde folk idiot eller andet - opfordret eller ej.

Al mulig held og lykke med dit projekt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)