Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-partner til nyt online magasin?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!

Nu har jeg i et stykke tid efterhåden gået med tanken om et nyt online magasin på nettet, altså et rigtigt magasin - i bladformat, bare gratis og på nettet. Jeg regner med at magasinet skal være i flash, og selvfølgelig med mulighed for at tilmelde sig.

Jeg vil ikke komme ud med min idé her, 100 % offentligt, men kan sige at det nok vil blive et bilmagasin. Men, jeg holder ikke vildt hårdt på den idé jeg allerede har - så hvis du har en idé, til en anden form for et magasin, vil jeg gerne høre den!

Jeg har styr på systemet og dem som skal programere, jeg kan også selv designe lidt - så intet problem der, men kan du designe gør det bestemt ikke noget!

Ser meget frem til at høre fra nogle, som er med på sådan en idé. Jeg kan kontaktes via e-mail: jesper@websilent.dk eller på MSN messenger: jesperskov@msn.com (ingne mails til den adresse)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg ved, at der er et livsstilsmagasin til kvinder på vej... LASH.dk; men jeg har mine betænkeligheder!?!
Et online magasin i magasinstørrelse. Demo-nummeret af Lash irriterende, fordi man skal scrolle så meget. Det er også lavet i Pdf??? Er det mon meningen, at jeg printe det ud?!? [:0][:0][:0] - og hvis jeg skal, skal jeg så gøre det på glittet papir og selv clipse det i ryggen for derefter at placerer det i min magasinholder på toilettet???
 
Jesper jeg ønsker dig alt mulig held og lykke - og Flash er givetvis nok vejen frem
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Og lige en sidste ting: Hvis du laver et online magasin er det en god idé at gøre det på nettet
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe - jeg ved ikke helt hvad du har misforstået - men NEJ, det er ikke noget du selv behøver at printe ud - men det skal være noget som de nedenstående her:
http://www.spalten.dk/
http://flavor.dk/open_magasine.jsp?webmagazineId=105&userId=1056&articleId=0
http://faceonmedia.dk/stepstone/

Det vil dog nok blive muligt at hente det som pdf, hvis det ønskes.. Men som sagt, er ikke kommet meget videre - har også en masse andet at se til !!!!

// Jesper Skov

 

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Det lyder da spændende med et web magasin, det kunne da sikkert blive populært. Hvis du har brug for hjælp med magasindesign, er jeg behjælpelig. Jeg har produceret rigtig mange magasiner for både Musikhuset Aarhus og JYSK så jeg kan hjælpe dig med mange gode erfaringer - hvis du kommer dertil.

Rasmus

www.logomotiv.com

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper..

Kender du dette magasin..??? http://www.kenzu42.dk/
 
Mange hilsner:
 
Thomas
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja?? Det kender jeg godt, samt en stribe andre??

Hvorfor da?

// Jesper Skov

 

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå men det var fordi de eksempler du kom med er generelt dårligt lavet og har en al for lang loading tid. syntes jeg. Jeg mener selvfølgelig ikke design..
 
Så derfor ville jeg lige vise dig den fra Kenzo4u2.. Syntes bladre effekten især styrer for vildt i forhold til dine eksempler....
 
Har selv lavet en bladre præsentation i forbindelse med at jeg lavede www.baron-company.dk hjemmeside som jeg syntes fungerer fint.. http://www.baron-company.dk/mappen/mappen.html Ville bare lige sige det..
 
Held og lykke med magasinet når du kommer videre det..
 
Mange hilsner:
Thomas
 
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay - det ser skam rigtig godt ud, det kan du jo godt finde ud af ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper,

En af mine "gamle" kolleger fra tiden i Kgl. Brand, Henrik, startede på et tidspunkt et bilmagasin i bladformat på nettet; hvorvidt de "i spil" stadig ved jeg faktisk ikke, men deres website var www.bilfo.dk - og var ganske tjekket... tjek omkring siten - eller søg evt. på "Henrik Messmann" på Google; uanset hvad, kan han muligvis være en hjælp ifm. rådgivning... who knows! Du kan blot refere til Lasse, hans gamle Kgl. Brand kollega... vi har brugt mange timer på samme kontor med at ringe aftaler ind... ;-)
 
Lasse Burholt 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)