Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler tegner til brædtspil og figurer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at udvikle et nyt brædtspil.

Jeg er lidt tidligt ude, da spillet først er ved at blive færdigt til de første spiltest hvor der kommer tilbage tilbagemeldinger der vil resultere i ændringer.

Men når det er på plads, så får jeg brug for en tegner der kan lave originale tegninger der kan bruges til spillet.

Der er  tale om et Piratspil, men flere spilleplader. Der skal laves spilleplader, med øer og vand med seljruter. Der skal laves umiddelbart 8 unikke piratkatakterer, med hver deres "personlighed" og karrakteristika. Forskelligt udstyr der er rimeligt generelt. Et par opsatser til spillet "Kamp-funktion" hvor der skal laves et Skib-replika hvor der kan placeres pirater der skydes ned og et tisvarende med sandbanker der bruges til angreb på land.

Generelt vil der også være noget med det generelle omkring selve kassen og det omkringlæggende indpakning.

Er der nogen der har mod på en sådan lidt fri opgave, men stadig bunden indenfor de rammer spillet kommer til at give.

Spillet rettes mod børn i alderen 6-10 år, så tematiseringen skal være derefter.

Som dagt er det hverken i dag eller i morgen at den endelige design skal udarbejdes, da der ligger en del spiltestning forud for den endelige "gameplay" så det endelige design/opgave ligger ikke fast endnu. Tanken er at umiddelbart efter nytår (Evt i juleferien, hvis der er tale om en freelancer) skal der udarbejdes figurer.

Meld endelig tilbage hvis det er noget du kunne have lyst til at kigge nærmere på. Eller hvis du kender nogen hvor du tror dette kunne være en sjov og interessant opgave.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)