Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek vores nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt med en masse brugbar input, tak for det. Smile

Nu er der noget at arbejde videre med

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:38

Lige et par opfølgende ord, prøver at holde mig fra hvad der allerede er nævnt (og som jeg er enig med).

Det fadede billede er lidt 90'er agtigt og bliver lidt kedeligt, specielt for en virksomhed der beskæftiger sig med salg - i bør udstråle lidt mere power!

Teksterne på undersiderne hænger langt ude i margen, få dem længere ind på siden, så får man også lidt kortere linier at læse. Derudover så er margenen svingende fra side til side.

Vedr. ovenstående kommentar om en kontaktformular så foretrækker jeg personligt bare at sende en mail (så der synes jeg det er helt fint), når jeg sender en mail så har jeg en kopi af hvad jeg har sagt i min outlook, det har jeg ikke i en kontaktformular. Og så er en kontaktformular ofte hæmmende når man ikke lige har et spørgsmål der passer i "kategorierne". Tilgengæld er den god til at presse konkrete informationer ud af folk, hvis man fx vil være sikker på at de angiver mobilnummer, eller kundenummer osv. (bare til dem der kunne finde på at brokke sig over jeg ikke er vild med formularer Wink)

Ellers synes jeg indholdet er kort og konkret så ros for det og held og lykke med 2008 :)

Oven i hatten må du gerne kontakte mig for en uforpligtende snak om annoncesalg ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 09:50

jesperFG:

Oven i hatten må du gerne kontakte mig for en uforpligtende snak om annoncesalg ;)

Hej Jesper

Nu kan jeg jo ikke finde nogen kontakt oplysninger på dig, andet end en PB, så du kan lige få mit nummer istedet.

Jeg kan træffes på 69 60 63 00

Mvh
Christian

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:56

Min mail jesper@downtownmedia.dk er ellers sat til offentlig i systemet, men offentlig kan jo betyde så meget :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 11:09

Jeps..

Jeg fanger dig pr. mail.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 23
Fra  Conversionlab A/S Skrevet kl. 21:50

Hej Christian

Jeg har selv haft et telemarketingfirma og har følgende kommentarer:

1) Beskriv tydeligt på forsiden, hvad dit firma laver. Det mest iøjenfaldende på forsiden er dit logo og dermed ordet "marketing". Det er et vidt begreb! Skriv f.eks. "Ekspert i mødebooking for IT-firmaer i Jylland". Slå fast, at I ikke laver inbound telemarking (ekstern reception, servicelinie osv)

2) Jeg savner nogle tydelige referencer i stedet for branchehenvisninger. Hvis du har nogle gode referencer, så overvej at lægge deres logo på forsiden - der mangler noget, der signalerer kompetence/erfaring og gør mig interesseret i at klikke videre. Det ville være fint, hvis man kunne klikke på logoet fra en kunde og så komme ind til en beskrevet case. Få gerne en udtalelse fra din kunder: "Nordjysk Marketing satte sig grundigt ind i vores produkt, inden de gik igang. Vi var lidt bekymrede for at lade en 'fremmed' ringe til vores kunder, men vil blev meget positivt overraskede: blablablblba".

3) Fremhæv, hvordan I er unikke, f.eks. "Ingen opstartsomkostninger - fast pris pr. møde" (det efterspørger mange virksomheder, der ønsker mødebooking).

4) Gør det nemt at kontakte din virksomhed, f.eks med en kontaktboks i højre side

5) Gør fonten større på hjemmesiden generelt, det er svært at læse din tekst.

6) Tilføj nogle billeder, f.eks. en smilende pige med headset på forsiden. Vis glade medarbejdere, der glæder sig til at engagere sig i kundens virksomhed!

7) Besvar alle de uudtalte indvendinger og spørgsmål en potentiel kunde måtte have, f.eks. i en FAQ: "hvordan uddannes phonerne?", "hvad koster det?", "hvorfor skal jeg ikke lade mine egne sælgere booke deres møder?, "hvilken garanti har jeg for mødernes kvalitet?" osv

Held og lykke med dit firma!

Venlig hilsen

Rolf Pedersen
http://www.tag-eksperten.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)