Super godt med en masse brugbar input, tak for det. Nu er der noget at arbejde videre med Mvh |
Lige et par opfølgende ord, prøver at holde mig fra hvad der allerede er nævnt (og som jeg er enig med).
Det fadede billede er lidt 90'er agtigt og bliver lidt kedeligt, specielt for en virksomhed der beskæftiger sig med salg - i bør udstråle lidt mere power!
Teksterne på undersiderne hænger langt ude i margen, få dem længere ind på siden, så får man også lidt kortere linier at læse. Derudover så er margenen svingende fra side til side.
Vedr. ovenstående kommentar om en kontaktformular så foretrækker jeg personligt bare at sende en mail (så der synes jeg det er helt fint), når jeg sender en mail så har jeg en kopi af hvad jeg har sagt i min outlook, det har jeg ikke i en kontaktformular. Og så er en kontaktformular ofte hæmmende når man ikke lige har et spørgsmål der passer i "kategorierne". Tilgengæld er den god til at presse konkrete informationer ud af folk, hvis man fx vil være sikker på at de angiver mobilnummer, eller kundenummer osv. (bare til dem der kunne finde på at brokke sig over jeg ikke er vild med formularer )
Ellers synes jeg indholdet er kort og konkret så ros for det og held og lykke med 2008 :)
Oven i hatten må du gerne kontakte mig for en uforpligtende snak om annoncesalg ;)