Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek vores nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Nu har vi fået lagt vores nye hjemmeside op.

Nordjysk Marketing

Jeg vil gerne høre hvad folk syntes, jeg syntes selv den er blevet helt god.

(og tak til Martin Tygsen fra Venio som jeg giver de varmeste anbefalinger, for godt design og god kommunikation)

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:20

Rigtig flot hjemmeside, har ikke så meget at sige til den. 

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:21

Alt "teksten" på din forside er dødt for søgemaskinerne din menu undtaget - det er måske ikke skide smart.

Tekst opsætningen inde på de enkelte indholdssider kunne nok tåle lidt layout.

En kontaktformular var nok heller ikke af vejen istedet for at der kun er et email link.

Når det nu alligevel er et HTML burde der nok være brugt floating divs istedet for tables.

Ellers ser den fin ud :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:24

Tillyke med sitet, Christian

Du får lige en hurtig kommentar til forsiden:

De fire forskellige statements skaber uro. Lad dem fade frem et efter et i en slide, så man får fokus på et budskab... og tre sekunder efter det næste... og det næste. Lige nu mister jeg overblikket og interessen, idet jeg ikke ved, hvor jeg skal kigge hen. Det udvisker styrken i de korte budskaber.

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:07

Nordjysk Marketing:
Jeg vil gerne høre hvad folk syntes

Ikke fordi jeg skal gøre mig skide klog på design, leyout,osv....osv..... men min helt personlige mening er at jeg synes den er for klenisk, sådan lidt doktor/tandlæge agtig.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15

Ved ikke om det bare er mig, eller er jeg den eneste som synes at banneret bliver lidt kedeligt at se på?. Logoet i har er rigtigt flot, men de hoveder kunne godt skiftes ud en gang i mellem. Så fx. det ville dukke op hver 3 gang, og de andre gange noget andet.

Ved ikke om det bare er mig ? [:

Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:25

Jeg undrede mig over punktet "vores tidligere kunder" - jeg ville istedet foreslå "referencer", hvilket også ville give sammenhæng med de oplysninger jeg rent faktisk kommer hen til.

Ved ikke om det er mig der misforstår punktets titel, men tænkte umiddelbart "Tidligere kunder? Ah ha, hvorfor mon de ikke har de kunder mere?". Beklager hvis jeg har misforstået.

Dejlig roligt site ellers!

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 19:48

Ja, jeg bed også mærke i "tidligere kunder"!

For at være helt ærlig med designet, så syntes jeg at det ligner noget der kunne have været lavet for 4-5 år siden... Den grå/blå kombination og de meget dæmpede billeder er ikke særligt repræsentativt for et markedsføringsbureau. Farverne er kedelig, og det virker ikke som om at siden overhovedet vil/kan sælge noget, og derved får jeg også det indtryk af at firmaet ikke kan sælge noget... Sorry, men det er min ærlige mening.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:58

Hej Christian

Jeg syntes ikke forsiden er god. Det er fint med jeres statements men brug højst 3 stk. da det kan blive for meget, men skriv noget mere - start evt. med at skrive svaret og efter nogle linjer så lave et link, hvis man vil læse videre.

Drop baggrundsbilledet ved statements, det ser ikke kønt ud. 

Farvevalget er blå og lyseblå - det er på den kolde side af farvehjulet, hvilket  er ok. Men farverne er meget neutrale, det betyder i sagtens kan bruge en komplementær farve  til at skabe blikfang - denne komplemtær farve kan evt. være tekstfarven på jeres overskrifter og statements.

I skaber dybde på jeres menu og jeres indholdsområder er også svagt løftet - hvilket ser godt ud. Desuden ser det ud til at være tekstur i jeres baggrund, det er dog ikke helt synligt, prøv evt. at lave det lidt mere grovkornet.

Menuen:
Jeg syntes sproget er meget forskelligt. "Tilbage til forsiden", står også på forsiden - kald det evt. bare "Forsiden". "Tidligere kunder" er blevet kommenteret.

Held og lykke med sitet

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:09

Tillykke med siden først og fremmest.

Jeg vil primært forholde mig til søgemaskinevenligheden - design har jeg ikke en klaphat forstand på alligevel.

Jeg har lidt bemærkninger:

Hvorfor er der ikke foretaget en 301 redirect af de gamle URL til den nye side? Se Google cache i skrivende stund

Hvorfor er teksten på forsiden i billeder, så ingen søgerobot kan læse den? Og hvis det absolut SKAL være et billede, hvorfor så ikke i det mindste udnytte alt-tag til at skrive noget relevant i stedet for "Forside tekst"?

Hvorfor spildes der plads i den kostbare <title> til at skrive "Nordjysk marketing" på hver eneste side? Og hvorfor står det med lille "m", når det i firmanavnet står med stort "M"? (Betyder ikke noget i forhold til SEO, men det generer mit øje).

Og absolut ikke noget i relevans til SEO (da I har skrevet det i et billede): Telemarketingopgaver skrives i ét ord på dansk.

Det fede ved det her er, at samtlige punkter er nemme at rette. Og så er det jo ikke så galt endda Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)