Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må min leverandør ophøre samarbejdet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har købt varer af en grossist i mange år, men deres brand er på retur i DK, derfor har vi ikke bestilt noget i de sidste par kollektioner. Vi køber dog stadig en del af deres faste basis-varer, faktisk mere end nogensinde før.

Idag ringer de så til os og siger at deres forhandlerportal vil lukke for os om 14 dage, så vi ikke længere kan købe noget hos dem. Og det er fordi vi ikke længere køber deres kollektionsvarer.

Men det er da ikke lovligt, vel? 

Jeg har flere gange hørt at man ikke må ophøre samarbejdet med nogen der i forvejen er kunder. Jeg har spurgt Google, men kan simpelthen ikke finde et sted hvor det står. Er der nogen der kan finde et link til det direkte, så vi kan få bremset deres ophør af samarbejdet - vi vil fortsat gerne sælge deres basis-varer.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Har i underskrevet en kontrakt som skulle forbyde dem at gøre dette? 

Hvis nej, så er de i deres fulde ret i at sige de ikke har lyst til at handle med jer. 

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle det være ulovligt ?

De kan da ophøre samarbejdet når de har lyst til dette - I er da heller ikke tvunget til at købe hos dem eller hos mig. Find hellere ud af hvorfor - altså den rigtige årsag.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)