Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til start af virksomhed i udlandet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber jeg har lavet denne tråd ved det rigtige emne, men her kommer det i hvert fald.

Jeg bor lige pt i Filippinerne og har tænkt længe over at starte en virksomhed. Det jeg tænker er bare en hobbyvirksomhed som hjælper erhvervsdrivende i Danmark med produktion af produkter i Filippinerne og derefter med import til Danmark. 

Alle detaljer omkring det at starte lille virksomhed i Filippinerne har jeg styr på. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det at finde potentielle kunder ad. Så hvis i har nogle gode råd til måder jeg kan finde kunder i Danmark på så må i meget gerne dele dem med mig.

For at gå lidt mere i detaljer omkring virksomheden, tænker jeg at når et firma i Danmark vil have produceret en ting i Filippinerne kan de kontakte mig, hvorefter jeg finder ud af om denne genstand er mulig at exportere og importere til Danmark, samt hvor det kan laves og hvilken pris det koster at få det lavet. Derudover vil jeg også være behjælpelig med at sende prøve til Danmark osv, så firmaerne selv kan se kvaliteten af produkterne. 

Jeg håber i kan komme med nogle gode råd til om denne idé vil kunne lade sig gøre, samt hvordan jeg kan finde min første kunde.

Mange hilsner: Michael.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)