Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At komme ind på det danske spillemarked?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må lige få kigget på det med den licens der skal betales, eller bliver det andet til en masse rod. Tusind tak for jeres svar og tid. God aften.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For at svare på dit spørgsmål omkring at oprette sig i et andet land for at komme uden om den danske lovgivning, kan jeg sige at svare til dit spørgsmål både er ja og nej. Du kan godt oprette dig i et andet land, her er dog et par vigtige punkter du skal være opmærksom på:

Hos udvalgte bookmakere uden dansk licens kan det godt lade sig gøre at oprette sig og placere et vædemål for danske spillere, men det anbefales ikke, da spillemyndigheden ikke fører kontrol med disse sider. Ligeledes må man i følge lovgivningen ikke markedsføre sig aktivt i Danmark uden licens, så du kan få lidt problemer med, hvordan folk skal kunne finde frem til din side.

Alle gevinster vundet på en side uden dansk licens skal i fleste tilfælde angives til SKAT. Der findes dog undtagelser som Pinnacle Sports f.eks., som har en maltesisk licens til at udbyde sportsbetting. Har bookmakeren licens i et andet EU- eller EØS-land end Danmark, er gevinsterne stadig skattefrie for danskerne.

Overall er det MEGET svært at komme ind på det danske spillemarked. En masse krav som skal overholdes fra Spillemyndighedens side.

Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Det var bare en tanke jeg havde gået med, så ville gerne finde svar på det. Men kan godt se det bliver noget svært, at fange de danske kunder, hvis man ikke må henvende sig til dem. Så har jeg hvertfald fået de svar jeg ønskede. Tak til jer alle sammen.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)