Det er jo ikke en hemmelighed at Wordpress har en stor fangruppe herinde...! Det virker også forjættende med alle de plugins(uden hvilke forøvrigt Wordpress ikke var så interessant) men jeg har bare prøvet SÅ mange gange at downloade et plugin som så ikke virker eller er fuldstændig tåbeligt. Senest dette her: hvilket kom frem da jeg søgte på ordene "multiple password protection" https://wordpress.org/plugins/wp-site-protect/faq/ som kan lave multiple password - men virker det??!!! tjoee.. nogen gange... Forstår virkelig ikke at Wordpress tager revl og krat ind... Nå, undskyld, det lyder som en sur bemærkning, men det er nok mere ærgelse over igen at have brugt tid på et ikke funktionelt plugin |
Det er netop det ratings er til for inde på Wordpress forummet. Vil du gøre os andre en tjeneste, så giv plugin'et 1 stjerne og beskriv din oplevelse med det. På den måde slipper vi andre for at downloade det.
Hvis alle tog sig de 2 minutter til at bedømme plugins der virker, kontra ikke gør, jamen så ville du hurtigt kunne skelne imellem de gode og dårlige plugins.
Personligt installerer jeg kun sjældent plugins, der ikke har adskillige tusinde installs.