Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bespisning af kundekontakt + parkering i Lufthavn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 15
Indlæg ialt: 39
Fra  Socialformidleren.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan er det nu det er? Jeg er ude og spise med en kunde og betaler naturligvis, hvad kan jeg trække fra og er der forskel på hans/hendes og min egen?

Når jeg flyver for at komme på job er jeg desværre nødsaget til at parkere i Lufthavnen :-( kan det trækkes fra og igivet fald, hvad registreres det under?

Mvh.

Tina L

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

bespisning af/med kunde i byen er med kvart momsfradrag (de fleste programmer har konto til bespisning/repræsentation med kvartmoms  -  og så skal det med i skatteregulering da selve omkostningen også kun giver kvart fradrag. Derfor skal 75% af beløbet på den konto lægges til driftsresultatet når du opgiver det til skattebrug

Du skal med parkering bruge billetten som fradrag (uden momsfradrag hvis det er hvidpladebil) og skrive på den hvad rejsens formål var. Bogføres under rejseomkostninger (som ofte har konto uden moms allerede)

En masse vigtige fradrag er lette at finde og "hoppe" rundt i ved klik på indholdsfortegnelse i E_bogs versionen af  

http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/fradrag.html som du givet kan have nytte af

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)