Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp 14 årig pige med job eller arbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej jeg hedder zofia og er 14 år og bliver 15 år til november går i 9 klasse på tarupskole i Odense nv
Jeg søger et Job hvor jeg kan tjene lidt penge så jeg kan gå ud med vennerne men jeg har bare et problem at alle steder skal man dsv være 15 år og der afligevel et stykke tid til jeg er det så tænkte på om der var nogle her inde der kunne hjælpe mig med at finde noget på forhånd tak :)

PS har tænkt på at gå med aviser men der skal jeg virkelig gå langt for bare at tjene lidt ...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:59

Heej Zofia.

Prøv nogle formidlingsbureauer, f.eks. ijob.dk, indeed.dk, ungarbejde.dk og hvad der ellers dukker op, når du googler "fritidsjob Odense under 15" :-)

Derudover kan du jo godt prøve de, som kræver at du er 15. Måske er det ikke lovkrav, men kun fordi de ønsker, at du er moden.

Ellers kan du lave opslag rundt-omkring (mange ældre over 25 ser tit ting, som ikke er på FB) om at ville slå, lufte og vaske hunde, græs og børn osv.

God vind!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:05

Hej Zofia

Jeg har en jobportal under udvikling, der henvender sig til unge mennesker under 18 - den er færdigudviklet indenfor et par uger.

Du kan evt. hoppe ind på www.jobtilunge.dk og tilmelde dig nyhedsbrevet i bunden af siden og følge siden på Facebook, så du kan finde et fritidsjob. Ellers så sender jeg dig gerne en besked på Amino, når vi har jobannoncer i Odense.

Held og lykke med jobsøgningen!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)