Jeg synes også Daniels site er rigtig skægt. Det var faktisk derfor jeg skrev mit indlæg. Jeg synes desuden at han har gjort det på en god måde. Alligevel tror jeg han kan få mere ud af at bruge mediet bedre. Ift. reklamebureauers tilgang til mediet: ja, der er masser af denne type eksempler. Min holdning er at det ofte er et udtryk for at de ikke fatter mediets muligheder, og i stedet holder fast i deres traditionelle opfattelse af medievirkeligheden. Synlighed offline, i tv, bigtime branding = money in the bank (for us). Det holder ikke. Og det viser sig for dem nu. Jeg synes det er synd for dem at de ikke leger med i dette medies kreative muligheder, som er meeeget større end i den virkelighed de føler sig så hjemme i. Det eksempel du kommer med er så desuden væsentlig dårligere end Daniels (som er fint). Derfra er jeg ligeglad med en masse infrastukturelle forklaringer af deres design ramme m.m. enten gør man eller også gør man det ikke. Uanset om man er danmarks største det ene eller andet. Alt sagt i bedste mening :-) |
> Det kommer jo helt an på, hvem han vil kommunikere til - og hvad han i øvrigt ønsker at arbejde med.
Synes den viser meget godt tilgangen til det interaktive medie: I stedet for at lade det være op til brugerne at kigge, undersøge, lege, vurdere, vælge og gå i dialog, vælger man hellere at isolere sig... Jeg synes det er fint som en gimick og i Daniels tilfælde er det sjovt på kort sigt. Men kom nu videre...
- og jeg er da sikker på at Daniel nok skal få en masse spændende opgaver som interesserer ham.